A og G Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 ...jeg spør likevel. Noen som vet om det er vanlig at kjønnsleppene hovner opp når man er gravid? Er 36 uker på vei og leppene er ømme og skikkelig hovne...
CaspersMamma Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Ja det er jo normalt at alt av slimhinner hovner opp, så det skal du nok ikke bekymre deg for.. Personlig sliter jeg mye mer med de i nesen!!!
anette&tutta mari :) Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 sånn har jeg det og! samboer presterte tilogmed å si "oi, så stort det har blitt" . . uff følte meg litt ekkel da . . men men, ting går vel tilbake til nesten normale der og etterhvert:)
A og G Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Hehe min samboer var litt sjokka når han så det, stakkars
Trulte76 Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 ja helt vanlig. Det har mine gjort i perioder hele svangerskapet. Ganske tidlig i svangerskapet også. Og innimellom har de vært "normale" Og andre ganger ganske så hovne
Hikken Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har hatt sikkelig bollemus i stooore deler av sv.skapet, fikk beskjed av legen om det var helt normalt :-) (måtte jo spørre...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå