Gjest Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Ha masser tid til dib er ikke meg.Noen ganger er jeg her å ser at mange av dere som er her nå var på forumet modne foreldre før.Nå er det så fint på det forumet ser jeg å derfor lurer jeg på om dere savner det?
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hei på deg! Når jeg innimellom trosser doctor's orders om skriveforbud, så er jeg innom begge sidene Så jeg savner i grunnen ingenting hverken her eller der, jeg.
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hei igjen! Glemte å si at jeg ikke har sett deg på det andre forumet heller Har du byttet nick eller leser du mer enn du skriver? Bare koselig det altså, jeg bare lurte
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hei til deg også. Ja klart jeg savner modne, jeg har tross alt vanket der i noen år:o) Men det forumet har ikke blitt fint nå, det har vært kjempefint lenge det. Helt siden Attpåklatten og tonetroll med hjelp av andre fine damer dro det ut av dvalen for snart 3 år siden:o))) Men jeg har ikke sett nicket ditt før, har du byttet? Eller har du vært smugleser:-D Ikke noe galt med det altså, jeg var en smugleser en stund jeg også, før jeg listet meg ut på skrivefronten:o)
3troll Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ble litt nyskjerrig på hvor gamle dere er,Føler meg ikke som en moden mamma,fikk barn når jeg var 27,28 og 31.Er det gammelt?
Iiiiik Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er sånn som leser mer enn skriver.Visste ikke om jeg tørte skrive men så kan man ikke være stille alltid heller.Å så tenkte jeg at jeg lunne si hei.Jeg er 34 å blir snart 35.Har en gutt som heter Sander å han er snart to år.
Karomamma Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Velkommen til dinbaby, begge to Modne og modne, fru Blom, he he. Vi som henger rundt her og der er vel stort sett fra 30 og oppover. Selv er jeg 42 og det er jo en god alder! Det er vel som det står i Forumpresentasjonen, at selv om tittelen er Mor 35+, så er man vel akkurat så moden som man føler seg Bare å skrive i vei! Det er litt feriestemning her og ganske rolig for tiden
3troll Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Har vært inne på sidene en stund,jeg er også en som leser mest.Var litt lei av anonymforum nå.Litt mye fødsel og pervosnakk.Er også litt i feriemodus,siden det var siste skoledag for ungene i dag.Har nettopp hatt litt selvpleie(ikke ofte jeg har tid til det)med farging av hår/vipper/bryn.Deilig og få gjort det før ferien.
♥Snulder Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Jeg er innom begge forumene, så jeg savner ingenting på det viset! Forøvrig så er jeg enig i det som sies om at Moden forumet ikke har blitt fint nå.... Det var fint i laaaange tider før "splittelsen"! Det eneste jeg savner er at noen av de som "bor" på Moden forumet kommer innom her og sier hei på samme vis som vi som er mest innom her - sier hei og svarer på innlegg der inne:=)
Iiiiik Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Jeg er ikke så gammell på dib at jeg har vært her i mange år så jeg har ikke sett at det var fint på modne lenge.Jeg så mest at noen klagde på noen å andre klagde på noe men skjønte ikke hva det handlet om så det er fint når dere sier at det har vært fint der lenge.Det er jo ingen vits i å krangle med noen som man ikke kjenner på netet.Jeg skal prøve å skrive mer sammen med dere her inne men syns ikke jeg har så mye tid til overs med lille Sander og jobben å alt det andre jeg syns jeg må gjøre.Jeg syns dere virker som om en fin gjeng å at dere er morsomme.
Gjest Skrevet 23. juni 2008 #11 Skrevet 23. juni 2008 Kan ikke si jeg savner noe jeg.Har det jeg er vant til,og trygg på her inne.Nemlig humor og inkluderende jenter =) Dagen i går ripper jeg ikke opp i.Men tar det med videre som en lærdom om at alle er vi ulike... Velkommen hit,begge to =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 7. juli 2008 #12 Skrevet 7. juli 2008 Siden vi var de som dro igang den siden, så kan jeg ikke si jeg savner det. For stemningen her inne er udelt god synes jeg:-) Her leker jeg med jenter som har mange av de samme verdiene i livet og det er fint:-) At ikke alle er like - er fint, men at vi kan leke med hverandre og ha det gøy er ennå bedre:-) Uten at det blir masse "greier" på pm, sms, msn etc. Og det har vi her:-) Hipp hurra for det:-) Jeg har heller ikke noe problem med å stikke innom Moden-forumet når jeg føler for det...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå