Gå til innhold

Madrass til vogge..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man kan få kjøpt en rimelig, men bra madrass til vogge? Målte størrelsen, og tror det blir sånn ca 40x90cm. Har ullmadrass til sprinkelseng, og vil ikke bruke så mye penger på madrass til vogga, for den vil jo ikke bli brukt særlig lenge..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. har du sjekket jysk osv? ellers kan du jo bare kjøpe skumgummi og klippe til da...

Skrevet

Ja, Jysk har en skumgummimadrass til 149,- Den kjøpte jeg og skal klippe den til. Har også hørt rykter om at Ikea har madrass til 85,-

Skrevet

hmm.. Vi kommer nok til å vurdere å handle derfra vil jeg tro. Meen en stund var det jo så mye styr med at man ikke måtte kjøpe skumgummimadrass osv. Er det slik enda? De madrassene av polyeter er vel skumgummi? Men er jo så dyrt å kjøpe annet også.

Skrevet

har ikke hørt at man ikke kan kjøpe skummadrass. men det var vel slik at en skulle ikke arve skum madrasser. men det er nå det som jeg har hørt da. kan hende du har hørt noe annet. har skummadrass fra jysk til snuppa vi. skal skjære til en tempur lignende madrass til kurven vi.

Skrevet

Jeg tror det for en del år siden var snakk om at gasser fra skummadrassene kunne være skadelig med tanke på krybbedød. Men husker ikke. Dette må ha vært en del år siden altså, så madrassene er sikkert annerledes i dag. Men min mor maser om at vi ikke skal ha skumgummimadrass da. Men men, vi får nå se. Ender sikkert opp med å kjøpe det, for tror det er lenge siden det var snakk om at det kunne være skadelig.

Skrevet

ja det sies jo at skumgummi ikke bør brukes, men jeg kjøpte 40*90 på barnas hus. den koster 499 da så kanskje litt for dyr? ellers har sikkert ikea noe.

Skrevet

forresten det var ikke skumgummi jeg kjøpte, men polyesterfiber madrass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...