Tia med 2 ♀ Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Var i butikken og der lå en hel kjøledisk full av laksepølser til nedsatt pris siden de går ut på dato om et par dager. Må nok regne med at det ikke ble noen hit da ja. Jeg selv kunne ikke tenkt meg å smake på det, tanken byr meg faktisk mot. Skal jeg ha fisk skal jeg ha det i normalen, lakse filet er jo så godt. :-) Så mulig disse pølsene er gode da jeg har jo ikke smakt dem, for bare tanken på det byr meg mot.
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 enig kunne ikke tenkt meg å smake de. vi spiser laks i vanlig form og de gangene vi spiser åølser koser vi oss med vanlige pølser også
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 er enig med deg. fisk skal ikke spises i pølseform. tror det blir helt feil å tygge den konsistensen,og så smaker set fisk....æsj. Men fy meg....har ikke lov å si æsj før jeg har smakt...hehe
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er veldig glad i fisk, og spiser det mer enn jeg spiser annet kjøtt. Laksepølsene har jeg ikke villet smake på..
Mom2Two Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Æsj, enten spiser man fisk eller så spiser man pølse.. Kunne ikke falt meg inn å kjøpe laksepølser... Ikke så veldig glad i vanlig pølse heller. Liker helst ren fisk eller fjærkre.
AnonymMamma Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Her er det ein stor hit.....spesiellt for barna!
Hellinor Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Jeg syntes egentlig ideen var genial jeg da, for lillemann har fått det for seg at han ikke liker fisk (ja, vi spiser fisk hjemme ), så da tenkte jeg at jeg kunne få det i han på den måten. Men fysj og fy, de var ikke gode. Ekkel konsistens, og smakte skikkelig ekkel fiskesmak (mener ikke at fisk smaker ekkel hvis det er tibredt ordentlig).
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 dere som sier æsj har jo ikke smakt dem. Snakker om konsistens osv, dere har jo ikke prøvd? Kjøpte en pakke med de grillpølsene av ren nysgjerrighet. Konsistens som vanlige pølser, smakte som vanlige pølser med en bismak av laks, på et merkelig vis fungerte det fint. For veggiser og folk som ikke er begeistret for kjøtt, pølse-barn og de som ønsker et sunt, men kjap-kjapt måltid burde laksepølsene være bra.
Stjerne37 Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Har prøvd dem og ble en knall suksse hos guttungen.Jeg syntes de var helg greie,men for all del..mye bedre med laksefileter. Guttungen elsker pølser så følte jeg måtte prøve en vri med no anna.Tror ikke han merket forskjell..hehe...nam pø sa han:)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 jeg har smakt dem, og kan ikke si at jeg syns det var noe vidre godt. Syns ekte laks er mye bedre:)
ifie Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Vi har smakt de! Syns de var rare. Også ble jeg litt kvalm.. :/
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Laksepølser er vel ikke verre enn kalkunpølser... Aldri smakt noen av delene, ikke frister det heller
Willy Wonka Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Har kjøpt dem til samboer i dag. Selv spiser jeg en kyllingsalat.... ;o)
viktorogmilla Skrevet 20. juni 2008 #15 Skrevet 20. juni 2008 Har smakt laksepølsene, syntes faktisk de smakte helt ok til å være et videreforedlet fiskeprodukt. Ja de smaker fisk, men heldigvis etter min mening, ville synes det var mer skummelt hvis de ikke gjorde det. Det er mange som liker fiskepinner også (usj og æsj), i laksepølsene var mer fisk, 65% tror jeg. Vi er alle glade i fisk og spiser mye fisk, så det var mest for å smake. Liker selvfølgelig bedre laksefileter og annen hel fisk, men som et alternativ til vanlige pølser duger de.
*Andreapus* Skrevet 20. juni 2008 #16 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har smakt de.. Og det var skikkelig rart,. hehe.. Pølsekonsistens og laksesmak.. Smakte ikke godt heller.. usj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå