Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 servere pinnekjøtt i bryllup i august? Det er favoritten hos begge her, så vi har veldig lyst til å servere det. Forslag til dessert? Fruktkompott? Er det teit?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Kanskje ikke det man forventer å bli servert i et bryllup, men det er deres dag og dere bestemmer. Skulle jeg en gang gifte meg, vil jeg ha lasagne til middagen ;D
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Nei....dere bestemmer hva dere vil servere den dagen.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 mmmmm.. pinnekjøtt:D Jeg ville valgt en lett dessert, som f.eks fruktkompott som du sier. Godt med noe friskt etter en salt middag:)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 da hadde jeg som gjest sikkret meg å spise på forhånd vertfall. håper dere opplyser på forhånd hva dere skal spise da, så gjester som ikke liker maten slipper å gå sultne å spise ihjæl seg på kaker!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Har dere plass til meg? ;-) Rumler godt i magen, nå! Det er deres dag, server akkurat hva dere vil. Vi vurderte det selv (giftet oss på nyttårsaften), men endte opp med indrefilet av lam siden det ikke var så lenge siden vi hadde spist det.
Laybik Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Jeg synes det høres supert ut jeg! Det er deres dag og hva passer vell bedre enn å feire med begge sin favorittmiddag?? Jeg hadde storkost meg som gjest i deres bryllup, for jeg elsker pinnekjøtt:-) Men kanskje greit å ha en reserverett også, siden endel ikke liker pinnekjøtt...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Er det noen som ikke liker pinnekjøtt da??? NAM! Kan anbefale hjortemedaljong og ellers indrefilet av hjprt, kjempegodt!
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Kanskje litt rart, men VELDIG godt!! Hehe:) Kom på at jeg har 3 kilo pinnekjøtt i fryseren...
EierIkkeFantasi Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 mmmmmmm pinnekjøtt.. selfølgeli kan dere servere det. deres dag dessuten er dett jo alltid noe enkelte ikke liker uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå