Gå til innhold

Blir det rart å

Anbefalte innlegg

Skrevet

servere pinnekjøtt i bryllup i august?

Det er favoritten hos begge her, så vi har veldig lyst til å servere det.

Forslag til dessert? Fruktkompott? Er det teit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje ikke det man forventer å bli servert i et bryllup, men det er deres dag og dere bestemmer. Skulle jeg en gang gifte meg, vil jeg ha lasagne til middagen ;D

Skrevet

Nei....dere bestemmer hva dere vil servere den dagen.

Skrevet

mmmmm.. pinnekjøtt:D

Jeg ville valgt en lett dessert, som f.eks fruktkompott som du sier. Godt med noe friskt etter en salt middag:)

Skrevet

da hadde jeg som gjest sikkret meg å spise på forhånd vertfall. håper dere opplyser på forhånd hva dere skal spise da, så gjester som ikke liker maten slipper å gå sultne å spise ihjæl seg på kaker!

Skrevet

Har dere plass til meg? ;-) Rumler godt i magen, nå!

Det er deres dag, server akkurat hva dere vil. Vi vurderte det selv (giftet oss på nyttårsaften), men endte opp med indrefilet av lam siden det ikke var så lenge siden vi hadde spist det.

Skrevet

Jeg synes det høres supert ut jeg!

Det er deres dag og hva passer vell bedre enn å feire med begge sin favorittmiddag??

Jeg hadde storkost meg som gjest i deres bryllup, for jeg elsker pinnekjøtt:-)

Men kanskje greit å ha en reserverett også, siden endel ikke liker pinnekjøtt...

Skrevet

Er det noen som ikke liker pinnekjøtt da??? NAM! Kan anbefale hjortemedaljong og ellers indrefilet av hjprt, kjempegodt!

Skrevet

Kanskje litt rart, men VELDIG godt!! Hehe:) Kom på at jeg har 3 kilo pinnekjøtt i fryseren...

Skrevet

mmmmmmm pinnekjøtt.. selfølgeli kan dere servere det. deres dag :) dessuten er dett jo alltid noe enkelte ikke liker uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...