nr. tre er på vei:) Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg jobber i aktiv sykmelding ca to timer tre ganger i uka. Det går bra som regel men noen ganger er jeg helt ferdig etterpå. Hvordan har dere andre det? Jeg er 28+5 i dag.
loffmusa Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 jeg er 31+2 og jobber 20%, fordelt på 2 dager i uka ca 4,5t dagen. Jg fikk bekkenløsningsmerter på mandag og hatt kjempe vondt. vondt for å gå,reise seg fra stol/sofa, vri seg i sengen, ekke lett detta nei. Jg snakket me legen i dag faktisk at jg prøver ut neste uke og hvis dt fortsatt er vondt sku jg få 100% sykmelding videre. Han sa dt ikke var no farlig,MEN ikke press deg til for mye vondt.Ta det kjempe rolig og ikke gjør ting som er ubehagelig,selv om dt ikke er så lett.. så sånn har jg det
nr. tre er på vei:) Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Huff ja det er ikke enkelt, jeg er også hjemme alene med min sønn på 6 når min mann jobber på sjøen så det er ikke så enkelt for må jo gjøre alt husarbeid også..... (klager litt jeg nå men).
loffmusa Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 da har du jo mer ansvar enn meg,jg har ingen unge å ta vare på annet en den lille jenta i magen.. men hu sparker,romsterer,kunne hu ropt ville hu nok gjort dt og hehe så der står dt fint til. bare jg som har vondt, og maser på sambo om massasje.. men hakke fått dt enda,blir nok no på meg i helga;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå