tussemor <3 <3 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ser at det er masse snakk om disse bæreslene...og jeg trodde egentlig ikke at dette var noe jeg trengte?? Kjøper alle seg en slik?
Julimams Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har arvet en babybjørn, også har jeg kjøpt meg en lommeslynge. Jeg tenkte det kunne være greit å ha armene fri i f.eks butikker når jeg ikke har med barnevogn eller handlevogn med sete. Søsteren min brukte sin stort sett bare da de vandret rundt på flyplasser og ikke hadde tilgang å vogn eller bilstol. Aner ikke om jeg trenger det, men jeg tenkte at jeg kanskje kunne få bruk for det så da kjøpte jeg likesågodt.
A og G Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjøper meg en ringslynge, men det er mest fordi jeg gruer meg skikkelig til å amme forran andre (på besøk osv), og fikk høre at det gikk fint å bruke ringslynga til å amme og skjule brystet.
tussemor <3 <3 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 ok Hva anbefaler dere å kjøpe da?
snurripåsnei Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har sydd mei-tai selv :-) Veldig billig og ingen har en som er lik min! Det ligger oppskrifter på tettinntil.no , så har du symaskin og stoffrester er det bare å sette igang! :-)
tussemor <3 <3 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 åå..ikke dumt Jeg kan ikke sy, men mamma kan helt sikkert sy en til meg. Takk
Dægern døtte Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Husker jeg kjøpte babybjørn bæresele når eldstemann var baby. Tror jeg brukte den èn gang. Til nr. 2 hadde vi ikke, følte heller aldri behov. Nå som nr. 3 kommer skal jeg heller ikke ha. meeeen det er jo meg da, andre igjen syntes sikkert det er kjekt!
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har ikke kjópt enda, men brukte masse en sele vi hadde til lillesóstern min, da var jeg 17-18 ár. Synes det var helt utrolig koselig á baere henne rundt slik og gleder meg masse til á gjóre det med min egen lille prins. Har ikke bestemt meg for slynge eller sele enda, men ettersom noen slynger er noksá billing kan det hende jeg kjóper begge deler. Jeg bor midt i byen og for korte aerender er det svaert praktisk á slippe á ta med vognen hver gang.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Hadde ikke det til førstemann. Men nå er han bare 2 år og trenger hjelp til en del enda, da er det nok praktisk med en slynge så du kan ta med babyen på ting. Jeg savnet ikke bæreslynge/sele når lillegutt var baby, men ser nå at det faktisk hadde gjort ting mye enklere. Vi bor i 4. etasje uten heis, så når man da har vært og handlet litt så er det greit å ha frie armer.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har arvet en babybjörn bæresele som jeg nok kommer til å bruke en del;) Skal ha med meg baby på forelesninger til høsten, så da er det greit å ha ham tett inntil hvis han blir urolig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå