Blåbærmuffins Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Noen her som har hatt kjemisk graviditet? Hvordan var neste syklus da? Skulle hatt el for mange dager siden, men ingenting skjer...
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg hadde kjemisk sist gang. Skal ha el om fire-fem dager. Overlegen på sykehuset sa jeg kunne forvente el som normalt igjen... Håper den kommer snart da!?
Dotten Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Egget blir befruktet, men det fester seg ikke i livmoren og "faller ut" som en vanlig mens.... Men har du rukket å teste før ikm får du positiv test, men så kommer som sagt mensen som vanlig. Om du skjønte min klønete forklaring
bomsa Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Det sies at 70% av all befruktede egg ender i kjemisk graviditet. (pernille) Så det er veldig vanlig.
Blåbærmuffins Skrevet 22. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2008 Hmm, kanskje jeg har hatt el uten å merke det da? Litt rart i såfall, for jeg pleier å ha stoore elsmerter. Får se om noen dager da om mensen dukker opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå