Gå til innhold

SF-mål uke 21-22 ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner masse liv 3-4 fingrebredder over navlen og er 21+0 i dag.

Er livmoren så høyt oppe allerede??

Hva er SF-målet deres rundt denne uken?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det stemmer nok det .jeg husker ikke målet, men jeg var på den rødestreken så om du går på 21 og på rød strek på skjemaet ditt så ser du målet mitt.

Skrevet

Kan stemme bra det. Jeg er 22+1, og livmora har vaert paa det nivaaet i et par uker ca. Mitt SF-maal er laaaangt over gjennomsnittet, da... Husker ikke noeyaktig, tror det var noe saant som tilsvarende uke 25-26 - for 1,5 uke siden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...