Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjenner masse liv 3-4 fingrebredder over navlen og er 21+0 i dag. Er livmoren så høyt oppe allerede?? Hva er SF-målet deres rundt denne uken?
Herkules Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 det stemmer nok det .jeg husker ikke målet, men jeg var på den rødestreken så om du går på 21 og på rød strek på skjemaet ditt så ser du målet mitt.
AO3 Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Kan stemme bra det. Jeg er 22+1, og livmora har vaert paa det nivaaet i et par uker ca. Mitt SF-maal er laaaangt over gjennomsnittet, da... Husker ikke noeyaktig, tror det var noe saant som tilsvarende uke 25-26 - for 1,5 uke siden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå