meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Uavhengig av om de har lagt igjen noen beskjed e.l? Jeg venter ingen telefon egentlig, men er jo kjempenysgjerrig. Nummeret gir ingen treff på gulesider eller 1890...
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hvis det er et nr. jeg ikke kjenner så sjekker jeg det på telefonkatalogen.no. Hvis det ikke gir noe treff så lar jeg det være. Er det viktig så ringer de tilbake. Tenker at det sikkert er en selger.
2SmåTroll Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 kun hvis det er noen fra familien som har ringt, ellers så regner jeg med at folk ringer opp igjen. Værste jeg viste var når jeg satt på jobb (felles nr) og noen ringte og sa du har ringt meg... øhhh kanskje ikke, men noen av de tusen andre som jobber i firma her kanskje har ringt deg? Like greit og vente mener jeg. Er det viktig ringer de opp igjen.
Linda-Kristin=) Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 er så forferdelig nyskjerrig at hvis jeg ikke finner nummeret på nettet, så ringer jeg opp;)
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Ja... men tenk om det kanskje er fra en jobb jeg har søkt..? Hmm. Nei, de ringer vel opp igjen da.
hit og dit Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Eg er verdens verste telefoneigar. Telefonen er aldri med meg, og derfor ender eg opp med mange ubesvarte samtaler. Eg ringer heller aldri opp igjen, med mindre det er noko eg veit er viktig, for eg tenker at dei ringer nok opp igjen om det var viktig for dei. Så blir eg ikkje så nysgjerrig på kven det er heller. Egentlig så er eg vanskelig å få tak i via telefon. Sambo irriterer seg grønn over denne sida av meg. Eg tar heller ikkje telefonen om eg er opptatt, måltid er telefonfri sone blandt anna. Sjølv om eg har mobil, så betyr ikkje det at eg alltid er tilgjengelig, meiner eg. Skulle nok levd i tida der sendebud var vanlig. Så kunne eg invitert han inn på kaffi og slikt.
mamma til søte små Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Har alltid mobilen i nærheten, så får som oftast tid å ta den. Men legger berre på om det er et "selger nummer", Dei har fått beskjed xx antall ganga om å dra til h.... (av sambo), for ja det er dei samme som ringer KVAR dag fleire ganga for dagen:-( Drit lei all selger tull
Mamma til to tette Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Hadde jeg søkt jobber ville jeg ringt opp igjen, har selv vært arbeidsgiver som har prøvd å kalle inn til intervju og da irriterer det meg at folk aldri ringer tilbake. Privat er jeg altfor nysgjerrig til å la være samt at jeg har mange jern i ilden med arbeidere på huset, hs osv osv som har ringt i det siste
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 Hmm. Ja, men er noen uker siden så regner ikke med at jeg får den jobben da. Om de ville hatt meg til intervju dropper de meg etter kun 1 ubesvart anrop da?
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Nei, ringer kjente. Ellers tenker jeg som så at er det viktig så ringer de tilbake. Ringer de ikke tilbake er det høyst trolig telefonsalg ...
nicknavn Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Prøv å søke nummeret opp på telefonterror.no Mulig du får treff der, spesiellt om det er selgere.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. juni 2008 Nei, ikke noe treff der heller.
Alba44 Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Nei, jeg gjør som regel ikke det hvis jeg ikke kjenner nummeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå