Gå til innhold

Hvilket spisebord har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke noen som jeg virkelig faller for. Vil ha stort bord jeg da, med plass til fire stoler på hver side. Har sett på et i oljet eik, men er redd for at jeg skal bli fort lei det trehvite.. Må jo ha sofabord som matcher også, og kanskje en sjenk i tillegg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har oljet eik jeg, og er ikke blitt lei. Men ved mitt går det bare tre på hver langside, uten klaff da. Har et glass skap i samme serie og en hylle. Ellers er både sofabordet og tv-sjenk etc i en helt annen serie og ikke eik.. syns det er fint jeg, men nå er ikke jeg sånn som må ha alt nytt så jeg bytter ikke ut alt på en gang heller, og er ikke så nøye for meg at ikke alt av treverk er eik heller selvom spisebordet er det :) sporet litt av nå kanskje men poenget skjønte du sikkert.

Skrevet

Me har oljet eik, og synes det er kjempefint. Det er stort og godt også. KJøpte det brukt av ei venninne, som igjen hadde kjøpt det på IKEA. Det er stort og tungt, og eg har skada ei tå og to når me har skrudd det sammen. Eg synes oljet eik er fint og enkelt, og hadde blitt fortare lei av eit mørkebrunt eller malt.

Skrevet

Har et hvitt høyglans fra IKEA, og sjenk som matcher. Kjempefint, men er jo ikke noe veldig unikt da. Åsså blir det veldig lett riper i.

Skrevet

Skal forresten snart kjøpe nytt. Skeidar fører et danskt merke som heter boconsept (med forbehold om skrivefeil :-)). Der er det kjempemye fint! Men kun det merke altså, Skeidar ellers har ikke så mye å by på i mine øyne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...