*Darkspotted* Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 eg har en gutt på et år og syv måneder nå og har nettopp funnet ut eg venter en ny liten bebi :D:D:D:D:D:D:D jippi!!!!
MorLykkelig Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer så mye! Da blir det jo to ganske tette, og det er jo stas. Selv har jeg en gutt på straks 2 år, og venter nestemann i desember. Tenker at det sikkert blir tøfft med 2 små barn en stund, men regner med de kommer til å ha masse glede av hverandre når de vokser opp.
baby nr 3 på vei! Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 samme her. jeg har ei jente på 1 år som jeg fikk når jeg var 17..er nå 18 og 2 mnd. på veg..
Edelweis Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 godt vi er flere unge mødre. venter nr 2 før fyllte 21 jeg da=) trodde jeg var dden yngste tobarnsmoren her men.. flott innsats jenter=)
2 søte små gutter Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Ja det var jo også noe å være stolt over....
Edelweis Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 ja jeg er faktisk veldig stolt over hva jeg har klart å prestere her i livet jeg da. og heldigvis er alle mine nærmeste stolt av meg også. hva er galt med å være stolt over det da? for unge syns du?
☆twinkle twinkle Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er 22 når jeg får min andre Syns jeg er heldig og flink som klarer dette.. Og så syns jeg det er greit at ungene får glede av hverandre når de er små
2prinsesserogbim Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 jeg er 22 og har ei jente som blir 2 år om 3 uker... jeg har prøvd i 1,5 år på nr 2 men ser ut som det lar vente på seg... Jeg trives med å være mamma, jeg har også samboer på 22. vi har et hus og vi gifter oss neste mnd.. jeg er super lykkelig og syns livet er herlig.. det er så klart ikke alle unge som klarer det like bra, men det er bra for oss som gjør det... det er også bra og ha krefter og tid til å være, leke og alt men ungene.. egentli syns jeg ikke at jeg er så ung heller...
Edelweis Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 jeg synes det er kjempe fint om kvinner får barn tidlig jeg. vi har kjøpt oss hus og familiebil og har et stabilt familieforhold å tilby barna. de har det kjempe godt. jeg er stolt av å klare småbarnsperiode og studier heltid pluss hus og samboerskap samtidig. ikke mange i min vennekrets som har det samme. men jeg elsker tilværelsen min som mamma jeg da=) har ikke lidd noen nød av at mine foreldre var unge da de fikk oss ungene jeg heller.
MrsL1 Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 En kvinne som venter med å få barn, kan jo ikke med sikkerhet vite hvordan det er å være ung mor... Så hvordan noen kan uttale seg om det da, uten om oss som er unge skjønner jeg ikke! Klart, mange unge mødre som ikke skulle hatt barn, men like mange som ikke er så unge, tror ikke det har så mye å si jeg da... Jeg er og 21 når nr 2 kommer, og kunne virkelig ikke gledet meg mere, har en gutt som fyller 5 den samme mnd, en frisk og fin liten fyr som har det kjempe bra! Klart, har mine feil vi "unge" og, som alle andre. men tror virkelig ikke barnet til en gjennomsnitlig kvinne på 19-22 lider noen nød! Og jeg ser mange fordeler med å være ung mor, selvom jeg abselutt skal indrømme at første mann kom for tidlig. Heldigvis har han ikke lidd av det, klarte det bedre enn noen hadde trodd, selvom det ikke var lett. men er det noen gang lett å være mamma da? Iallefal, derfor har jeg ventet så lenge som jeg har ventet med nr 2. fordi jeg ser at nr 1 godt kunne kommet noen år senere. Nå har jeg samboer, er ferdig utdannet, ok bet. jobb som jeg trives i, og elsker og være mamma! Unge mødre gjør som alle andre mødre så godt de bare kan, og ingen har rett til å dømme de for alderen! hehe, dette ble langt, så avslutter her:o)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Grattis jeg blir 21 neste mnd og venter nr 2 i november. Har en snuppe på 2 år fra før.. Og ja, du som ikke er feit bare teit, jeg er faktisk kjempe stolt over å ha fått til såpass mye så tidlig i livet De fleste andre på min alder er drittunger som er ute å drikker seg drita hver helg og fortsatt bor hjemme, selvsagt er jeg stolt over at jeg eier min egen leilighet og har en nydelig og veloppdratt liten jente å bruke tiden på istedenfor grøftefyll...
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Hihi! Bra skrevet mami, smurferosa & smulesmurf! Mine venner bor også hjemme (sambo sine også) og drikker seg drita og sløser bort penger på dritt..! Jeg har samboer, audi a4 stasj, beibi i magen (ingen fra før jeg da!) og skal sikkert ha en til før jeg blir 22! Rekker kanskje å bli 20 før lillejenta kommer. Jeg har bursdag 6.oktober, og har termin 7.oktober! Gleder meg masse til å bli mamma!=D Kjøper oss hus til neste år=) Er også stolt over hva jeg har fått til! Gikk i gutteklasse i 3 år på VGS. Mekaniker, og jobber derfor ikke i svangerskapet. (for tungt og for mye kjemikalier). + alt det jeg har nå! Liker livet mitt jeg....
småsmurf Skrevet 21. juni 2008 #13 Skrevet 21. juni 2008 Prevensjon? Et ukjent begrep? Til dere som er så "voksne" for alderen.. Syns jo det er veldig tidlig å ha 2 stk før en er 20.. Det er gøy å være ung, uten barn! Feste og reise ol. hører ofte med det, alt til sin tid. Er en erfaring å få med seg det også, mamma kan en bli siden.. Hadde en veninne som hadde 4 unger når hun var 24, gift etter førstemann. 10 år senere er hun skilt, 27 år.. Så dere får se hvordan det står til om noen år.. Ikke meningen å virke skeptisk, men en forandrer seg litt med årene. Men uansett, så er jeg ikke i tvil om at dere er vel så gode mødre ol. som folk flest! Ønsker dere lykke til=)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Har ingen barn fra før, men det er ganske tidlig å få barn når man er 20 ja. Men enkelte er faktisk klare for å få barn også i den alderen! Jeg har aldri vært en festeperson, liker ikke å dra på byen. eller drikke meg full hver helg.. Dette begynte jeg med ganske tidlig, så er nok derfor jeg ikke synes det er morsomt lenger. Typen min er 23 og er heller ikke noen storfester. Vi liker beste å være på hjemmefester og slikt. Synes det er mye kosligere. Så akkurat den festegreia er ikke noe problem. Reise kan man da gjøre med små barn også? Vi har stabil økonomi, og har råd til å ta oss en tur sammen med ungen når hun kommer. Jeg har alltid sagt at jeg skal ha et barn før jeg er 23, min førstefødte kommer kanskje rett etter jeg har fylt 20. Så planene bli flyttet framover. Når jeg skal ha min neste, veit jeg ikke ennå. Synes det var veldig slitsomt de første 4 mnd, da jeg var konstant kvalm. Men regner med at nr 2 kommer før fylte 24 år. Og i følge sambo skal vi ha 3 barn. Men dette får vi ta når den tid kommer! Jeg gleder meg i allefall til å bli mor! Selv om jeg er ung!! Vil ikke si at jeg er hverken voksen for alderen eller barnslig.. Men jeg er KLAR for å ta meg av noen andre enn meg selv!
*Darkspotted* Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #15 Skrevet 21. juni 2008 jeg har aldri vært noe interessert i feting og drikking. jeg drakk litt når jeg var 18 i bursdager men i februar sluttet jeg. syns ikke noe om det. jeg bor nok hjemme og men det betyr ikke jeg lemper ungen på foreldrene mine. de vil rett og slett ha meg og guttungen der og de vil jeg skal bli boende når den nye kommer men jeg flytter nok sammen med kjæresten tilslutt. jeg mener selv jeg er moden nok til det. og ville gjerne alexander skulle få en søster eller bror før han blir tre og no går det opp i opp. så selvom jeg er ung og får to barn før fylte 20 så betyr det ikke jeg ikke er klar for det. barnet er så ønsket som det kan være.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå