Miss-Sixty Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Vurderer å ta i bruk dette,men fortell. Vondt å sette i / ta ut? Noen sier at mannen kan kjenne den, stemmer dette? Blødninger? Andre bivirkninger? Hvordan er det å bli gravid på nytt etter en spiral?
Ksenia & Anjem Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 satte inn kobberspiral for ca en uke siden..var ikke særlig vondt..merker ingenting nå. jeg blødde sinnsykt mye i 4 hele dager. har sex hver dag, merker ingenting
meg & to små vampyrer Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Satt inn hormonspiral 10 uker etter fødsel. Den ble der i 6 måneder. Ikke vondt å sette inn. Bivirkninger: blødde hver dag i 6 mnd. Mannen kjente den ikke.
Mamsen86 Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er IKKE fornøyd, for å si det mildt.. Jeg satte inn spiral i slutten av februar. Og var i og for seg fornøyd i begynnelsen, blødde ganske mye første uka. Men så ble det ganske OK etterhvert.. Frem til jeg fikk mensen igjen i mars. Oh holy shitt, liksom.. Jeg blødde konstant i 5 uker, slim og klumper, brukte bind og tampong - likevel blødde jeg gjennom alt av klær. Så med andre ord, det var brutalt det der.. Men iallefall, en dag så satt jeg på do å tisset. Så kjente jeg noe som kum ut av tissen, hehe, og jaggu meg lå ikke den stygge dritten i do å hånte meg. Og etterpå tisset jeg blod.. Det bare rant blod ut, liksom. Det er det.. Ja.. Ekleste, skumleste? Finner ikke det riktige ordet. Men det var ikke morsomt iallefall. Ringte hysterisk til legevakta å spurte om dette var normalt, fikk for meg at klumpene som hadde kommet var deler av innvollene mine som den duste-spiralen hadde klart å dra med seg ut, hahaha! Neida, men iallefall.. Jeg er langt i fra fornøyd. Riktignok skjer dette bare et fåtall av de som velger å sette den inn, og jeg var som sagt fornøyd frem til jeg begynte å blø som en Gud liksom..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Satte inn kobberspiral og det tok et halvt år så var jeg gravid ;-) Den fungerte heller dårlig (for å si det mildt) selv om den satt akkurat som den skulle da legen måtte hente den ut igjen. Hadde i såfall valgt hormonspiral om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå