mammanov08 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 ja det er overskriften, men inni meg er jeg livredd!! Jeg kjenner lite liv, så jeg tenker om barnet kansje ikke har det så bra, men det at magen min har est ut i det siste må jo være et tegn på at babyen vokser og har det bra.. Er i uke 18, var på UL hos privat JM i uke 11, hun sa at morkaka lå fremme i magen, så jeg vet jo at det sikkert er grunnen til lite liv. Men så tenker jeg jo om det er mulig at magen vokser /livmora vokser selv om barnet ikke vokser?? Er det mulig? Godt jeg endelig snart skal på den ordninære UL, den 10 juli.
xika Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Jeg var også kjempe redd fordi jeg ikke kjente liv før i uke 21. Leste jo om alle som kjente liv så tidlig. Men i uke 21 begynte jeg som smått å kjenne liv. Det var som en kjempe boble som sprakk. Nå er jeg i uke 27, og det sparkes som en gal der inne:) Nå kan man også se sparkene fra utsiden:) Ta det med ro, jeg tror det er ganske normalt å ikke kjenne liv i uke 18... Men jeg vet hvordan det er... Man blir litt utålmodig.
ariel 78 Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hei hei:) Jeg tenkte akkurat det samme som deg for litt siden.Er selv i uke 18 med nr 3,men kjenner nesten ingenting enda.Men idag var vi på 3D UL og alt så helt bra ut.Selv om han lå å sparket der inne kjente jeg det ikke,men det kommer nok snart.Så du kan nok bare slappe av du også:)Når har du termin?Fikk flyttet min 3 dager frem,til 19 november:))
mammanov08 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Hei:) jeg har kjent litt småbobling tidligere.. litt av og til, men veldig lite og sjelden. Jeg skal også ha nr 3:), må si at jeg med de to andre aldri var så bekymret og redd som i dette svangerskapet, har nok med at jeg vet hvilken gave det er å få friske barn som jeg elsker overalt!! Jeg har termin 30 nov:)
babygullz <3 vilde Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Var helt merkelig å være på ultralyd å se hvor livlig jenta inni der var, mens jeg selv ikke kunne kjenne en enste ting... Alt d skjedde liksom inni meg og d var helt merkelig for meg å tro var sant:) de siste ukene har jjeg kjent MAAASSE liv hver enste dag, flere ganger til dagen...de siste dagene har jeg ikke kjent henne så kraftig som jeg har gjort tidligere, men hun har mye større plass der inne nå enn tidligere, og da kan hun jo sparke steder der jeg ikke kjenner d... noen ganger kjenner jeg henne også sparke på helt nye steder som ved ribbena...heldigvis er d bare som leamus nå, men d skal visst bli værre=p
ariel 78 Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 He he,sitter å lurer på om vi blir meer og mer redde og bekymret med årene.Var heller nesten aldri bekymret i mine forrige svangerskap,skulle jo egentlig tro det ville være omvendt..ettersom alt har gått bra før:)Men,men hjelper i allefall å ha vært på UL:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå