Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er de så gode som de virker? Jeg bor langt unna allfarvei og lurer på om det er verdt det å lete opp disse flaskene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off jeg har kun hatt dårlig erfaring med disse flaskene, men det var fordi jeg skulle riste melken og fikk det alltid i ansiktet. Ikke så kjekt nei, men for all del. Sikker noen gode erfaringer der ute, men min var dårlig.

Skrevet

Jeg synes disse er bra, men om de er SÅ bra, vet jeg ikke. Avent har jo også et system som unngår vakuum.

Skrevet

Dem er veldig gode å bruke :) Jeg anbefaler dem! Verdtå kjøpe

Skrevet

Brukte Dr.Brown flaske til min datter, men det var kun fordi hun var kolikk barn.

Om din ikke har kolikk, da hadde jeg droppet det.

Eneste jeg kan si var negativt med de flaskene er at det å få gjort rent det tynne røret inne i flaksen, ikke alltid var like lett. De kostene som fulgte med gikk jo kjempe fort i stykker:-(

Skrevet

Vi brukte bare Dr.Brown til førstemann, og det blir det på nestemann også. Synes vakuumsystemet funker kjempefint:-) Veldig greit å slippe så mye luft i magen, selv om barnet ditt ikke har kolikk også. Vår hadde det, men jeg ville nok brukt de flaskene uansett.

Synes ikke rengjøringen av røret er noe problem, da vi legger de til koking etter bruk:-) Hvis rensekosten går i stykker, så funker en dobbeltbrettet piperenser like bra:-)

Vi kan godt anbefale disse flaskene:-))

Skrevet

Jeg brukte kun dr brown til småen når han var baby,han var ikke kolikk barn,men vi unngikk en del "vondter" i magen med de flaskene.

Ikke noe søl heller,så lenge du husket å sette flasken rett sammen med rør og gummi dings og hele pakken =)

Skrevet

Hvor får man kjøpt disse flaskene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...