Gå til innhold

7 måneder og spydde utover hele kjøkkenbordet!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøve smakte to bittesmå biter med brød med leverpostei, og plutselig så kom det. Han har smakt brødskorper før. Æsj. Noen fler små som har reagert på den måten? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, minsten her i huset reagerte sånn de første gangene.

Men nå er han veldig fornøyd med brød og leverpostei.

Han har satt i halsen ett par ganger, ikke værre enn at han ordner opp i det selv, men også da har det kommet opp en god del i etterkant.

Skrevet

Uff, stakar lille! Godt å vite at brekningsmekanismen fungerer som den skal da! :)

Helsesøster mener det er bra å gi ungene brød og litt (LITT) store biter slik at akkurat denne mekanismen får trent seg.

Min gutt (1år) stikker fingrene i halsen! Jeg syns det er kjempeekkelt men h.s sier at det er bra at han gjør det! :) Han spyr ikke, da.

Håper han er blid og fornøyd nå, da! At han ikke rett og slett er syk! :)

Skrevet

hehe, høres ut som min nr 2 dt. Fikk ikke i han noe med klumper før han va over året! Så hos oss gikk det i mosa frukt, grøt med mosa frukt og alt annet vi kune mose. Han nekta tilogmed å spise middagsglass!!! Så måtte lage alt selv, kunne aldri ty til lettvindte ting innimellom!:) men med brød, hjalp det når vi vætet hver bit i mme eller melk... da gikk det ned!

Skrevet

åh så godt å høre :P på en måte..

han er jo i kjempe fin form, ler og turner og styrer så tror ikke det er no galt.

Nei har prøvd middagsglass et par ganger, men da er det låst munn, og et vrengt tryne :P

huff ! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...