Gå til innhold

Fremdeles noen overtidsdamer her??


Mamma til gullgutt

Anbefalte innlegg

I dag er det en litt kjedelig i dag. Trodde så smått noe var på gang i går kveld, men turte ikke å ha for store forhåpninger... Og her sitter jeg like godt, og alt av murringer og vondter er borte.

 

Jaja, nå venter jeg på tlf fra jm. Hun var sikker på at jeg skulle ha født til nå, så jeg fikk ikke ny time, måtte ringe hvis ingenting var skjedd til i dag. Så her sitter jeg da, og venter på at hun skal ringe tilbake.

 

Jeg synes det er på tide at du kommer nå lille venn!

 

Hvordan går det med dere, noen som har det som meg? Sender ut alt av lykkeønskninger til oss alle som venter på overtid, og håper det snart skjer noe:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo takk, vet hvordan du har det. 9 dager ver termin idag og ikke hatt noe nevneverdig tegn på at noe skal skje.. Blitt forkjøla de siste dagene og. Hjelper ikke på humøret det heller..

 

Men det er vel bare på å stå på og vente!! Lykke til videre! Godt å vite at det er flere som venter;) Er nok verdt det til slutt...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Fire dager over termin her... Kjenner til lange dager. Prøver å ha litt å se frem til, som f.eks. en handletur i dag og imorgen skal jeg på St. Hans feiring, men dagene går tregt allikevel. Alle andre er på jobb og jeg trøster meg med inernett. Jeg har også lett for å "kjenne" saker og ting om natta, men etter x antall ganger på do, skjer det fortsatt ingenting. Lurer på om det er luftsmerter jeg kjenner. Er ofte kvalm også. Har du/dere opplevd dette?

 

Ønsker dere masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...