Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden på 19 mnd har begynt å klore. I noen uker nå har hatt kløpet og kloret oss og jeg kjønner ikke årsaken... Han kan sitte på fanget eller feks på stellebordet og plutselig ta et skikkelig tak i ansikt, hals eller armer på oss og klore/klype hardt. Har begge fått noen småsår pga dette... Men i dag fikk jeg vite at han hadde klort en annen gutt i barnehagen også. Sånn kan vi jo ikke ha det.

Sier bestemt NEI og tar hendene hans bort når han gjør dette. Ofte begynner han da og gråte, så han skjønner jo at det han gjør er feil tror jeg.

Er det noen med lignende erfaring som vil dele?

Nå trøster jeg han litt når han begynner å gråte, og sier at det går bra men at han ikke må klore... riktig?

og hvorfor? er det bare for å teste ut hav som skjer?

Er gravid med nr 2, men tror ikke han skjønner noe av dette enda, har ikke sagt noe annet enn at baby er inne i magen, så det er vel ikke tidlig anfall av sjalusi heller...?

Tips til hvordan vi skal takle dette mottas med takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er også 19 mnd og klorer, biter, sparker og slår!! Igår gav han sin far en blåveis da han skallet han midt i hodet. Han bare ler når vi sier nei, virker ikke som om han respekterer oss. Her har jeg prøvd alt, men virker ikke som om noe hjelper. Gruer meg til han skal begynne i barnehagen til høsten!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...