Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Er det noe de små reagerer på? Har kommet over en urtedrikk som skal gi en mer energi og øke forbrenninga, men det er masse koffein i den, mer enn i kaffe. Siden jeg ammer, så blir jeg jo da litt skeptisk. Noen som vet?
mammarettogslett Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 min reagerer ikke på kaffe, men så holder jeg meg til to kopper max pr dag,
Ronja&Odin Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 ikke drikk d. jeg fikk beskjed om og holde meg laaaaaaaaaaaangt unna ginseng brusetabletter. ring i såfall lege og spør og ikke sats på svar inne her=)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Det er ikke Ginseng, men jeg regner ikke med at jeg kan ta det nei...
****T**** Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 mange reagerer på koffin!!! drakk cola ein dag og pjokken var urolig tl ca 00.30, det samme skjedde den dagen eg drakk litt for mykje vanlig kaffe. men prøv deg fram:-)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Har funnet ut at det er tre ganger så mye koffein i den ene urten i drikken som i kaffe, så jeg tror jeg venter til amminga er over...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå