Gå til innhold

Hva forbinder dere med navnet Sunniva? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og liker dere det?

Forslag til andre navn i samme sjanger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tenker på en alt for søt frokost jeg fikk en gang.

sanne? det er finere :-)

Skrevet

nå vet jeg hvorfor jeg tenker ¨på alt for søt frokost. er det ikke noe som heter "sunda" eller noe slikt? noe gult ekelt som man har på brødet.

Skrevet

Det er egentlig fint, men jeg forbinder det med noen ultrakonservative venner som MÅ ha navn som står i helgenkalenderen.

Samme sjanger? Slå opp i helgenkalenderen, kanskje?

Skrevet

den beste.

den nydeligste.

den staeste.

den snilleste.

Skrevet

Utrolig herlig og bare helt fantastisk. Selvfølgelig helt objektivt sett :-)

Og sug lut: Du har gjort store fremskritt. Veldig bra.

Skrevet

Elefanter glemmer aldri... mens andre elefanter tar stoooore snabelsteg framover :)

Skrevet

:-) ti poeng for store snabelfremskritt.

Skrevet

har luten bæsja på leggen? det nekter jeg å tro før jeg får se det!

Skrevet

For maaaaange år siden (kjennes det ut som) uttalte jeg noe veldig i nærheten av mortilgunnar sitt synspunkt lenger oppe her. Noen tok det personlig av gode grunner. Jeg har nå gjort bot offentlig - mea culpa.

Skrevet

Noen tok det ikke så veldig personlig, men har en tendens til å huske både mer og oftere enn det som er strengt tatt nødvendig for å overleve :-) Når jeg tenker meg om syns jeg også at Sunniva høres ut som et pålegg.

Skrevet

Forbinder det med blonde og smågale jenter, alle egentlig søte. Samtidig som jeg forbinder det med to gærne brunetter, hvorav hun ene ikke er noe å samle på.

Vet om finere navn.

Skrevet

Veldig søtt pålegg, hvit boks med bilde av en gutt fra førtitallet som flekser bicepsen.

Skrevet

Jeg tenker på det lille snusketrollet mitt som er en salig blanding av troll og sesse..... som hun selv sier om dagen:)

Skrevet

Sagaen om Isfolket

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...