Axus' girlfriend Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Nå er det helg jenter, noen som skal kose seg litt ekstra da? Jeg hadde så lyst på sjokolade i går at jeg faktisk kjøpte en Yorkie..den ligger i kjøleskapet enda!!:):) Treningen uteble da..Oda slet med å finne søvnen i hele går, men sovnet så klart akkurat slik at jeg ikke rakk å amme før jeg evnt skulle dra på treningen. Håper det går bra med dere andre også Skal spise nokså likt i dag også, så jeg gidder ikke å skrive det inn. Er litt slik at jeg spiser meg lei på pålegg osv før jeg varierer.
Mojo med trollungen Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 under svangerskapet holdt jeg en sunn livsstil og masse vitaminer, noe som resulterte i at jeg ikke la på meg mer enn nødvendig. men etter fødselen mistet jg kun 5 av 12 jg, så kom det et sukkerkick uten like.. dette resulterte i vektoppgang under amming.. hjelp! etter 2 uker bestemte jeg meg for at nå er det nok. de siste 8 ukene har jeg fulgt følgende plan, og jeg har gått ned 5 kg, bygd litt muskler, strammet opp litt og har igjen 2 kg for å nå mitt mål. frokost : 07:30 smoothie med shake lunsj : 10:30 2-3 knekkebrød lavkarbo med kalkun/ eller makrell mellommåltid : 13:30 smoothie med shakke middag : 18:00 kylling/Fisk md grønnsaker kveld : 22:00 smoothie med shake og får jeg lyst på litt snacks spiser jeg nøtter og frukt pluss MINST en times trilletur hver dag, powerwalk 2-3 ganger i uken og noen mage øvelser hjemme
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Følger du dette slavisk???? Eller hender det at du spiser litt annerledes? Jeg tenker da på hvis dere er bort på besøk, feks bursdag???? Det er sånt jeg sliter med, synes ikke jeg kan si nei til middag og dessert osv. når jeg er borte....
Mojo med trollungen Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 hehe nå er jeg ganske flink til å si nei til usunnheter pgav jeg vet hva det gjør med kroppen. men.. selvfølgelig er det lov å kose seg en gang i blandt. jeg tar bare en extra shake før jeg skal i besøk så er jeg god og mett og spiser bare litt så sier jeg til alle som spør, også min masete svigermor hehe at jeg passer vekta
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Ja, jeg er nok altfor dårlig til det. Men nå tenker jeg at jeg må skjerpe meg litt når det gjelder det! Hva slags shake er det du bruker? Hvor kjøper du den?
Mojo med trollungen Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Bruker herballife sine, de kommer i mage forskjellige smaker, så lager jeg smoothies for da smaker det bedre, putter bare pulvere oppi å holde seg unna brød, melkeprodukter og masse sukker spiller jo også inn da Jeg kjøper shaken av tanten min hvor i landet bor du? hvis du er intresert i denne shaken å bor i oslo kan du komme å få smaksprøver o.l før du bestemmer deg for å begynne
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Det hadde vært helt supert! Jeg bor i Oslo! .... Er litt skepiske til sånne shaker, synes liksom at det smaker så rart! Så jeg trenger noen tips for hvordan man kan gjøre det!
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Hei nord86 og lille oda:) Ja, nå er det helg,hehe:) JEG skal hvertfall kose meg litt i helga. Hvis ikke ser jeg for meg at jeg vil få et kjempekick ut i uka. Så flink du er som trener i tilegg da! Hvor gammel er Oda? Har så lyst å begynne på treningssenter, men aner ikke hvordan jeg skal få tid i tilegg til jobb,barn og mann. MEN, har kjøpt ei yogamatte, som jeg tar sit-ups på når snuppa og jeg ligger og leker:) Ellers så ser dagen ganske lik ut som i går, bare at jeg hadde eggerøre til lunsj i dag. Mmmmm:) Ha ei riktig god helg alle sammen, og koooos dere:)
Mojo med trollungen Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Jeg skjønner godt du er skeptisk, det var jeg å, det er så mye humbug ute å går, men jeg skal sende deg en PM Her kan du også scannes for å se hva som er fett, hvor mye vann, hva beina veier, magefett, metabolsk alder og hvor mange kalorier du forbrenner daglig
Sora Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 Hei! I dag har jeg vært å handlet masse sunn mat. Det er jo så godt, så jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det oftere. Men nå er det nye og bedre tider. Har akkurat vært på joggetur med min og tulla si nye joggevogn. Fungerer kjempebra. Har kjøpt litt is til helgen, men det er det eneste av usunn "mat" jeg har kjøpt. Men har rocket litt i dag også, så litt kos fortjener jeg jo. Lykke til videre! Det føles så godt å være sunn
Axus' girlfriend Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 20. juni 2008 Oda er 3mnd nå straks, den 23.juni:) Stooooor pike nå. Har nettopp begynt å trene igjen da, så det er litt slapt på den fronten enda. Men jeg er i allefall ut å triller minst en time hver dag. Har et mål om å trene 3ganger i uken, men har permisjon enda jeg da:) Blir vel noe annet når jeg skal i gang med studiene igjen. Har spist sjokoladen min nå da, hehe, som dessert. Er litt som deg jeg, må ha noe søtt for å ikke sprekke totalt til uka. I morgen skal jeg faktisk på utdrikkingslag til svigerinnen min..første gang bort fra Oda i så mange timer!!Spent. Så det blir kosen min i helga. God helg!!
Mamman til prinsesse Malin Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Hva slags shake er det du spiser? Lager du den selv?
Mojo med trollungen Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Hei modumjenta shaken er fra herballife men smoothien er egen oppskrift md frukt og bær som jeg da tilsetter shaken slik at det blir et fullverdig måltid
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Idag så har jeg spist: 06.00: - 2 skiver med mager kyllingost + 1 gl ekstra lett melk 12.30: - 1/2 horn m ost/skinke + masse grønt + 1 gl sjoko melk 17.00: - 2 skiver med skinkeost + 1 gl ekstra lett melk 21.00: - 4 små stk hjemmelaget pizza m masse tomater + 1 gl rødvin, og 1 muncholm. 1 kule yoghurt is + 20 gr mørk sjokolade 70% cacao. Hehe.... feiret lørdagen litt på forskudd jeg Får spise ekstra frukt i morgen i steden! For den glemte jeg visst idag :s
Vimsemamma og trolldukka Skrevet 20. juni 2008 #15 Skrevet 20. juni 2008 Ja, da er hun stor pie:) Snuppa her er rett over 4 mnd, så de ligger ganske likt der:) Har permisjon fra studiene jeg også, men jobber litt nå og da når det trengs. Men mulig jeg skal skaffe meg et treningsabonement, er bare så redd for å bli støttemedlem,hehe. Mmmm, godt med sjokolade da! Vært på jentekveld nå, men sørget for å spise masse salat før noe candy;) Blir spennende for deg i morgen da, første gang borte fra Oda. Men går nok så fint atte:) Bare husk å ta med deg pumpa ut, dersom du ammer. Sprengen kommer fort, for du kommer nok til å tenke en del på prinsessa;) Uansett så må du ha en riktig fin kveld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå