Filip sin mamma <3 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 hei,ENDELIG,etter 4 års prøving er jeg for første gang på 1.trimester!!!! to misslykkede ivf forsøk,og operasjon hvor de fjernet BEGGE egglederne mine,så satt spiren!!! testet pos på rd 12,og fikk bekreftet testen fra Haukeland, da jeg har ett hcg nivå på 795! første ul den 10.juli! det var litt om meg,gleder meg til å være her inne!!!!!!
babyloveyou Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Velkommen!!!! :-) Gratulerer så mye! Dette har du jammen fortjent! Og lykke til videre i svangerskapet! :-) mvh
micro Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 gratulerer så mye. Din hCG var høy da!! jeg målte min på rugedag 12 og den var på 133 og hun sa den var høy og fin. har du satt inn to egg?
Filip sin mamma <3 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 ja vi fikk satt inn 2 egg...så er jo klar over at sjansen for 2 stk er der,,,men velger å ikke tenke så mye på det før vi får sett på ul! spennende
:*lillefru*:har født*: Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer så mye med graviditeten, endelig er det din tur, masse lykke til i svangerskapet )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå