najs Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ska levere inn kun et bilde, og det er en fra norsk reklameforbund som ska se på det, så det er viktige greier;-). På profilen min har jeg lagt ut to bilder med en jente og kaffen sin. Hvem av bildene gir deg mest lyst på kaffe - hvilken formidler best god kaffe? Har fått andre kollegaer til å velge men vi ser så mye på selve bilden...
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Bilde nr. 1 På bilde nr. to skjønte jeg ikke helt hvordan drikken kom fra kopp til munn, så der ble det ingen kobling til god drikke i det heletatt. Jeg lurte bare på hva det var bilde av og hvordan hun fikk drikken inn i munnen ;-) Ikke at jeg hadde skjønt at det var snakk om kaffe ut fra noen av bildene ... men regner med det skal følge tekst eller tale til, så da blir det jo en kobling der.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Nr 1. Nr 2 skjønte jeg ikke helt rett og slett. Kan være fordi bilde ble litt for komprimert til å se detaljene ordentlig.
najs Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Når man ser bildene førstørret så ser man nok bedre. På bilde nr to renner kaffen ned på hånden hennes og inn i munnen, kaffen er varm så det ryker fra armen... Takk:-)
It's all about me Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Av å se bilde nr.1 får jeg mer lyst på en drink, så jeg må nok svare nr.2. Det var mer spenstig og nytt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå