Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 ...etter at snuppa hadde spist nå, så pumpa jeg meg. Da fikk jeg ut 70 ml til. Så da vet jeg i hvertfall at jeg har nok på dagtid! Er verre med kvelden..! Men da kan jeg jo bare gi henne det jeg pumper ut ekstra på dagen på kvelden. Fant plutselig ut at jeg skal begynne å pumpe meg etter at snuppa har spist, for da får jeg kanskje opp produksjonen litt mer. Noen andre som har erfaring med det og har fått til å få opp produksjonen?
Krokka og prinsessa Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Selv har jeg melk i overflod, så her er det om å gjøre å få ned produsjonen.... Men ville bra si at du tenker helt riktig, og at dette nok blir til å øke produksjonen din ja! )
nungo Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Har hatt tilsvarende erfaring her. Har lenge pumpet om kvelden - tenkte jo at det var da 3-4 timer siden hun hadde spist og jeg da måtte ha mye melk. Men jeg slet som bare det - pumpe opp til en time for å få ut skarve 40 ml. I dag pumpet jeg oimidlertid umiddelbart etter jeg hadde ammet henne - og vups hadde jeg 40 ml i løpet av 5 minutter og enda var da mer igjen da hun ville spise litt til. Tror "utdrivelses-effekten" blir veldige mye bedre når man pumper i forbindelse med amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå