Gjest Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Ble litt inspirert nå ang det med frisyren, så har lagt ut på noen relativt nye bilder av alle tre. Tror de skal komme opp om dere trykker på nicket mitt og så på bilder. Litt gøy å vise dem frem da for en stolt mamma ;-)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Takker :-) Synes jo det selv også da, hehe... Objektiv som jeg er *kremt*
~Milly~ Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 For noen vakre gutter!!! Ble helt borte i minstemanns øyne jeg =) supersjarmerende alle 3 =)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Ja, han har vakre øyne :-) Fikk det skjønne komplimentet til ham i går da. Var inne i en butikk og hun som ekspederte småpratet litt til ham. Så snudde hun seg til meg og sa at hun hadde jobbet som fotgraf tidligere for sånne kataloger med strikketøy og at hadde det ikke vært for at hun hadde gitt seg nå ville hun spurt om å få bruke ham for hun synes han var så utrolig nydelig med smilehullene, krøllene i nakken og de store øynene. Slike ord varmer et morshjertet og de gjemmer jeg med meg videre :-)
~Milly~ Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Ja, han så ut som en katalogbaby =) selv om man vet at barna er verdens nydligste, gjør det godt å få høre det fra andre også! hehe =) I går var det en som "ropte" på meg her inne, bare for å si at jenta mi var nydelig! Blir god og varm om mammahjertet da ja! =)
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Å, men det forstår jeg godt. Måtte inn å kikke nå og hun var veldig skjønn :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå