Gå til innhold

Nintendo DS Lite til 5-års gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funderer litt på om dette bli gaven til gutten i år... Pappa'n sier nei, han mener vi har nok spill. (Jeg har egentlig lyst på den selv, til hjernetrimspillene som finnes!) Gutten vår har lånt en gammel GameBoy og andre spillkonsoller (PSOne, N64) og han er kjapp til å lære seg. Han er også flink til å ta vare på tingene sine.

Spørsmålet er; er han egentlig for liten til denne gaven?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei ! han er ikke for liten viss han har "hjerne" til det. :-) Jenta vår fikk når hun var 3,5 år.................... :-)

Skrevet

Min 4 (snart 5)- åring har DS. Han har veldig glede av det. Han overdriver ikke spillinga, men sitter i ny og ne. Både han og vi har veldig glede av det på lange bilturer f.eks. Brødrene hans har også DS. De hadde Gameboy før, og det kan ikke sammenlignes i det hele tatt. De kan sitte og skrive meldinger til hverandre over DSen. Han takler det helt fint, mange spill er fra 3+ og de har han lært seg fort. Dessuten har han tegneprogram på den, så han sitter og tegner når han ikke vil spille. Jeg synes den var et kupp.

Elkjøp er billigest nå, men det er akkurat kommet ut 3 nye farger, og jeg vet ikke om Elkjøp har dem. Men sjekk priser, for det er stor forskjell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...