Gå til innhold

Hva har dere spist til frokost i dag? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så matlei... Må ha litt inspirasjon til hva jeg kan spise. Syns jeg er lei av alt for tida :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

matlei jeg også. finner ikke på noe spennende. men her i huset gikk det på tørt knekkebrød med havre fra wasa. får ikke nok av dem. hehe.. og et stooort glass isbiter. ikke akkurat inspirasjonen du lette etter men=)

Skrevet

Hehe :) Isbiter.. Åååh, det er jo nam! :D Må ut og kjøpe isbitformer i dag! :) Hadde dilla på det sist, men ikke tenkt på det denne gangen :S

Skrevet

2 brødskiver (kaptein sabeltannbrød) med; soft, hvitost, masse pink lady eple oppå.

2 glass tine ferskpresset appelsinjuice.

1 glass earl grey te

Godt!

Skrevet

2 knekkebrød med majones, servelatpølse og agurk.

2 glass skummet melk

NAM NAM!! =)

Skrevet

2 skiver alpebrød med leverpostei, agurk og majones. Funligthsaft

Pleier alltid å ha ferskpressa appelsinjucie, melon og egg.. Men det ble for mye styr i dag..

Skrevet

I dag ble det t-briks med italiensk krydret skinke og 1 glass frokostjuice. Er matlei for tiden jeg også, men det smakte med t-briks.

Skrevet

Ikke mye inspirasjon å hente fra det jeg spiste heller, men spiste to skiver grovbrød med leverpostei og majones, et glass lettmelk, og en dose tran.

Skrevet

1 nektarin

(ganske kvalm enda :-( )

Skrevet

Jeg sliter med halsbrann og tåler ikke brød for tida. Har derfor spist 3 sånne tynne knekkebrød med ost og en banan + en kopp varm sjokolade. Holder syra unna enn så lenge:-)

Har du forsøkt polarbrød i brødristeren? Det er kjempegodt - de blir litt sprø og deilig varm. Ha ost og kjøttpålegg+tomat/agurk på. Legg osten på mens brødet er varmt, så smelter den litt. Evt ha på brunost og syltetøy - det blir nesten som kake :)

Skrevet

Havregrøt, sånn ferdigpose som du varmer med melk i mikroen...

Skrevet

2 loffskiver med leverpostei og et glass vann!!!! nei ikke så spennende, men det var da mat! hehe

Skrevet

Har nugattikick for tiden,så jeg spiste en skive med nugatti på i dagtidlig:) ikke mye til inspirasjon det:p

Skrevet

RUGFRAS!! Yummy! Med skummet melk og et par klatter lett eplesyltetøy! Prøver å finne favoritten Shredded Wheat, men finner ingen butikker som har den. MÅ ha, bare MÅ HA frokostblanding til frokost!

Skrevet

har spist en yoghurt,å en kvikk lunsj,uff. er i dårlig humør å har ikke lyst på mat.

Skrevet

Oi.. dette høres godt ut.. (sikle, hehe)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...