golddust Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Småen er 4 mnd, og endelig liker han smukken:) han var på besøk hos bestemor en dag, alene, og siden den dagen har han ikke sluppet den. Det er så deili! Nå kan jeg legge han i vognen, gi han smokken og vekk er han Så til alle dere som prøver, ikke gi opp Han ble en helt annen gutt med en gang han tok smukken, gråter omtrent ikke, og er så ufattelig mye enklere å ta med seg på besøk til andre snille søte gutten min, er så stolt!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 hehehe.=) Det er et flott hjelpemiddel,syns jeg. Smokken kom så fort min kom til verden. Amminga gikk ikke og han hadde et stort suge-behov. Så stort at pleieren tilogmed anbefalte smukken(aldri hørt de har gjort det før) Den har redda oss igjennom mange kolikk dager.
golddust Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 jeg fikk forbud mot smukken på sykehuset, fordi jeg hadde så lite melk. så da ble han vandt med å kose seg og sovne ved puppen.. men nå kan jeg endelig trille lange turer uten å ha "kosestopp", (måtte alltid stoppe når han våknet, finne meg et stol, og la han kose seg til han sovnet igjen.) nå er han så flink kan trille i timesvis
nungo Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Gratulerer :-) Husker selv lettelsen når min små begynte å ta smokken; så utrolig praktisk da :-) Mine to var også rundt 4 måneder før de ville ta den, så det kan hende noe "skjer" akkurat påd en tiden. Deilig er det i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå