mamma til 2... Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 var hos jordmor i går, er i uke 28+3.. gutten i magen har lagt eg med hodet ned allerede.. er ikke det litt tidlig da? i tillegg veldig store sf mål...
Vannmelonen Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Han har nok ikke festet seg der nede.. Min lå med hodet ned på UL i uke 29, men på legekontroll i uke 31 hadde han snudd seg. De driver å svømmer rundt nedi der ganske lenge.
Mamma mjaua Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 min baby lå med hodet ned på ordinær ul:) har ingenting å si:D jeg er 31+6 nå, og han ekke festet engang, selvom han ligger med hodet ned:)
jente Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Det er helt normalt.,. Jeg går nå gravid for 3. gang og er i uke 30 + 2 dager, hodet til babyen min har ligget nedover i flere uker.. Det samme har de to andre barnene mine gjort, de har ligget nedover i over to mnd før dem ville komme ut,, Du skal være glad for at babyen din har snudd seg, da vet du at du slipper setefødsel,, Ha en fin dag,,
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Hun vet da ikke om hun slipper setefødsel enda da?! Babyen har fortsatt god plass inni der og mye kan vel skje enda. Ikke for å skremme el noe, d går sikkrt bra:) men i teorien kan hun vel fortsatt få setefødsel..
jente Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Ja, den kan sikkert snu seg, men det er som regel vanlig fødsel når barnet har snudd hodet nedover,, Hodet har nok ikke festet seg ennå, så en rotasjon inne i magen kan nok skje,, Mitt barn har som nevnt ligget med hode ned i flere uker, nå har den snudd ryggraden utover mot magen min, men den kommer ikke til å bli noe setefødsel på meg.. Jeg snakker ut i fra egen erfaring med to andre fødsel,, Men, jeg kan ikke annet si en hva jeg tror,,,
En snupp - og en knert i magen Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Hun i magen her lå også med hodet ned 28+3, snudde seg på tvers og tilbake igjen en gang mellom uke 28 og 32, og hun er fortsatt inne i magen med hodet ned, ikke helt festet nå 36+3. Jeg fikk ikke inntrykk av at det var spesielt tidlig, og som flere her skriver så er det jo en stor fordel mht fare for setefødsel Sf-målene vet jeg ikke siden jeg har ligget ca. på den røde streken hele veien, men det kan jo hende han lå med rumpa rett ut? Min gjør det noen ganger og da ser magen myye større ut med en gang.
mamma til Marcus og høygravid Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Hodet på prinsen var festet når jeg var hos jordmor sist..da var jeg 32+3.Men han har ligget med hodet nedover lenge nå. Jordmor/lege sa det var litt tidlig...så nå er det bare og vente at han får noen valker så skal han få komme...
jente Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Ja, det kan nok hende at magen virker mye større når babyen ligger med ropma utover,, Jeg var på skoleavslutning for sønnen min i går og da fikk jeg så mange kommentarer om at magen min var så stor... Og jeg har 9,5 uker til terminen igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå