Mrs. icsi og småen Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Noen som har det? Siden småen ser ut til å ha så god tid lurte jeg på om jeg skulle sy ett selv, for å ha noe å gjøre.. Men det jeg lurer på er størrelsen på dette.. Lurte på å sy et på 60x120cm, eller blir det fort for lite??? Håper noen kan hjelpe meg, så jeg kan reise ut å kjøpe stoff i dag mvh
Duracella Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg skal være vanskelig og anbefale noe helt annet jeg da. Jeg kjøpte en gym-matte istedet. Tykk og god å sitte på for meg også, lett å tørke av og den lå fast på gulvet slik at babyen kunne øve seg på krabbing mens han lå der. Tepper sklir bare omkring... vi ammet der også vi. Og den var varm slik som isopor, så vi var kjempefornøyde med den. bruker den fortsatt på rommet til treåringen, den er fin å sitte på gulvet med når han bygger duplo. Kjøpe den på Babyshop, de har de tykkeste, Veldig dyr syns jeg men var verdt pengene når hele familien har glede av den.
Mrs. icsi og småen Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Hehe, kan godt være jeg investerer i det, på sikt, ja.. Har hørt flere som foretrekker det. For min del var det like mye for å ha noe å gjøre hjemme (slik at jeg forholder meg ganske rolig, jeg er nemlig en urolig sjel -noe kroppen ikke liker for tiden.) Tenkte derfor at et puslearbeid til babyen kunne være lurt.. I tillegg fikk jeg ny symaskin til jul, som jeg ikke har brukt, så dette var en gylden anledning til det også.. -Og skulle småen komme tidlig fortsetter jeg etterhvert, eller leverer det videre til mamma, slik at hun kan gjøre det ferdig.. Planen er klar! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå