Gå til innhold

Noen som har fått skattepengene??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke 20 juni de pleier å komme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de blir nok lagt ut neste uke rundt 25 juni...har aldri hørt at de skal komme den 20 :)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De kommer aldri før st.hans!!

Skrevet

Hehe,må le av ALLE innleggene om skattepengene..Lurer på om vi alle ringer nav hver mnd å spør om pengene kommer snart..sånn er det hvert år..men selv om 10 000 personer maser om de pengene,så kommer de ikke før etter den 25. Jeg fikk sms om at oppgjøret er klart,og at pengene blir utbetalt kort tid etter den 25.

Skrevet

Egentlig litt enig med deg over, for det virker jo som om mange er ganske avhengige av de pengene. Men de er jo egentlig bare en bonus fordi man har betalt for mye skatt. Er noen hvirkelig så penge lense at de går å venter på pengene slik at de kan få betalt noen regninger. ;o)

Skrevet

Jeg må også le litt... for alle er så skråsikkre på når de kommer og ikke kommer... men for å motbevise noen her inne som er helt sikre på at det ALDRI kommer før st.hans så sjekket jeg kontobevegelsene mine fra i fjor... og som jeg mente... de var inne den 21 juni i fjor.. og her hos oss har det faktisk ALLTID kommet før st.hans. Dette er første året de ikke er inne før.. for jeg regner ikke med at de kommer i helga. :)

På skatteetaten står det hvert år at de utbetales etter den 25... men det er sikkert en sikkerhetsmargin for å unngå at folk maser på dem for tidlig.. vet ikke jeg.. jeg vet bare at jeg har fått de før den 23 hvert eneste år frem til nå.

Skrevet

Jeg måtte gjøre det samme:) Fikk 22.06 i fjor, 27.06 året før og 18.06 året før det igjen...

Skrevet

Jeg er... Vi sliter litt på økonomifronten for tiden, så de 23000 kommer godt med... :0)

Skrevet

Er det mulig..? Det der så skikkelig arrogant ut. "åh, ser ned på de som venter på penger altså.."

På vegne av de som er blakke; Lær deg å stave før du skriver sånne innlegg...

Skrevet

Jeg mener å huske at jeg fikk de i midten av juni, rett etter feriepengene i fjor, det er litt forskjellig fra kommune til kommune tror jeg. Husker ihvertfall jeg måtte sjekke hvor pengene kom fra, for skattepengene skulle jo ikke være inne før den 25. Men det var det altså...

Tror vi bare må smøre oss med tålmodighet og får vi de før den 25 er jo det fint, men vi kan jo ikke forvente oss noe... :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...