Bita Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er en normal, oppegående jente, med fornuften i behold, men når vi nå er i 1.pp, så føler jeg meg teit når jeg "føler" på så mye i kroppen, selv om IKM er 29. juni. Jeg er kvalm om morgenen - med det kan jo være fordi jeg er litt sliten fordi jeg har så mye jobb i firmaet mitt før ferien kan ta til. Jeg er trøtt, men det er sikkert på grunn av det samme. Jeg har humørsvingninger - helt sikkert av samme grunn, og på grunn av en trassen treåring i hus. Jeg har litt halsbrann, men herregud, jeg spiser jo ikke akkurat sunt for tiden. Jeg kjenner mensmurringer, en litt warm, tingly feeling og litt strekk nederst i magen, og prøver å tenke tilbake til forrige gang, hvordan det føltes da. Og om jeg har følt det sånn de siste månedene der jeg ikke kan ha vært gravid. Men det husker jeg så klart ikke. Jeg har ikke lyst til å henge meg sånn opp i dette, jeg - før jeg har gått over IKM. To uker går jammen sakte...
bomsa Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 JAAAAAAAAAA!!!!!!! Jeg skriver under på dette.....nå har jeg satt foten med(for meg selv, ikke helt sinnsfriskt det heller) og sagt at nok får være nok...:-) Jeg er da for tiden nettopp begynt på 3 pp.
Prinsemammaen Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Jeg kjenner alle symptomene etter EL og frem til mensen. Har blitt lurt så mange ganger at jeg nå ikke biter på det lenger... ;-)
Gizom81 Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Det er så GODT å vite at man kke er alene... Er på skattejakt etter symptomer hele tide. Alle tegn kan jo egentlig forklares av helt vanlige ting, men hjernen min klarer å snu det til grav tegn!!!
*Lykkeliten* Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Heia! Jeg har hatt disse symptomene i 6 mnd nu.. Har sluttet å tru på dem, har seriøst vært 100% sikker på at jeg var gravid i 5 av de mnd-ene.. he he.. Nu har jeg nettop hatt el, for 3-4dager siden.. Og tar det som det kommer.. Litt lenge å vente til ikm, men men.. Er i 7pp.. Lykke til dere! =)
Shauri Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Jeg er helt lik! Visste så godt når jeg gikk inn i 1 pp at jeg skulle slappe av og ikke lete etter symptomer. Allikevel så følte jeg meg kvalm og hadde mensmurringer i 2 uker før TR kom snikende. Så skuffa, men samtidig kom det ikke som en bombe at jeg hadde klart å innbille meg at jeg var gravid. Håper bare at 2 pp gir full klaff eller ingen falske symptomer i det minste
svima er endelig gravid! Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Har det på akkurat samme måte... blitt lurt flere ganger, selv om jeg lover meg selv hver pp å ikke kjenne etter, og heller ta det som det kommer... MEN, det er ikke så lett når det er et sterkt og etterlengtet ønske!!! Blir helt forvirret hver gang!!!
HaLe Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Hehe... Dette var akkurat som å lese om seg selv!
3barnsmor? Skrevet 21. juni 2008 #9 Skrevet 21. juni 2008 Godt å høre at jeg ikke er alene om å gå rundt å være sikker på at nå har det klaffet for sånn har det aldri vært før. Smertene i korsryggen, og stikkinga i magen og stikkinga der nede. Spennede da, nå nærmer også dagen seg for IKM seg med stormskritt
Gjest Tina-Mari Skrevet 21. juni 2008 #10 Skrevet 21. juni 2008 Dette er som om jeg leser et av mine egne innlegg! Det startet i natt med mensmurringer og litt kramper. Var sikker på at tanta skulle komme i dag tidlig....men nei. Det er 11 dager til IKM! Fant til og med 7 små gule klemferdige kviser i fjeset mitt i dag...veldig vanlig utenom mensen.. Har egentlig veldig fin hud! Fy fader å mye vi greier å innbille oss.. Kjenner nesten noen av de symptomene jeg nettopp har lest komme snikendes vettu... Jeg har til og med fått min fasta vonde mensenkvise på ryggen...Tror alt håp er ute for denne perioen...1.pp... Men forløbig er det bare tanta som trykker på.. Når har dere IKM neste gang da? 2 Juli her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå