caremi Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 hvordan er det å ta solarium når man er gravid?
Madde/sommergutt:) Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Spurte min lege om dette, og han sa at det var helt ufarlig å ta solarium når man var gravid.. bare man ikke lå der inne å kokte, og passet på at babyen ikke ble overopphetet. Ellers så gikk det bare ut over en selv.. da soling i solarium i seg selv ikke var bra for kroppen:)
Gjest stockholms tjej Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 jeg tar ingen risker så jeg har funnit meg en kjempe bra brun utan sol krem=) jeg blir så der gyllen brun og fin ser ut som jeg har tatt litt solarium=) ACO kjøpte den på Apotek1
mamma til 2... Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 har spurt legen, ingen fare fikk jeg beskjed om... men jeg måtte ta litt kortere tid, da jeg ble fortere brent enn før. 'jeg har veldig mørk hud og blir sjelden brent.. så mitt tips er å ta noen minutter og ha med deg noe å drike så du ikke blir overopphetet:)
caremi Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Tusen takk for svar. Skulle gjerne smurt meg brun og dette er det jeg gjør til vanlig men i og med at jeg skal til syden er det greit ha et annet grunnlag enn bare krem.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Jeg tar fortsatt solarium (Uke 31), bare sørger for å ha vannflaska rett ved senga,viftene på fullt og gå ut så fort jeg føler at kroppen har fått nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå