Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 3 sønner. Minste er 1 år og er, bortsett fra litt stussing av luggen, uklippet. Han har masse langt tjukt lys brunt hår med krøller i nakken, tjukt med tanke på alderen da ;-) Eldstemann har også tjukt hår, så enormt tjukt at alle bare må kommentere det, så for at han ikke skal bli gjennomsvett hele tiden har han helt kort hår. Sånn maskinkort, så lar vi lyggen være en tanke lenger slik at han kan rufse den litt. Men mellomste har fint blondt hår med tynne hårstrå som er helt glatt. Han kler ikke kort-kort hår synes jeg, så jeg lar det vokse litt på ham og fårfrisøren til å klippe en slags potteklipp på ham, men uten at det blir markerte kanter om dere skjønner? Er ikke helt beint hele veien rundt heller, men skrår litt bakover. Jeg synes han er kjempefin sånn med litt lengde på håret, han som har så fint glatt silkehår.

Så var jeg til frisør i går for å klippe ham og de laget et stort nummer av dette. Først kunne hun som skulle klippe ham klippe, for det var jo ingen som ville ha sånn frisyre på guttene sine. Neivel... Så kom en annen da og mumlet i vei om at dette var jo SÅ umoderne og at det var maks en gang i året noen kom inn for en slik type klipp (jeg har nå da sett mange gutter med halvlangt hår jeg?), men klart alle hadde ulike smak. Hun kunne vel knapt sagt mer indirekte at hun synes det var stygt. Ble liksom litt lei meg jegog lurer på om det virkelig er slik at andre so ser gutten min synes han ser stygg ut på håret bare fordi han har en form for potteklipp? Jeg for min egen del bryr meg ikke, men tenker jo på gutten da, vil ikke at andre skal synes han ser stygg ut liksom... Kan jo bare være jeg, og familien, har veldig rar smak. Synes dere det er stygt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke det er direkte stygt og ville ikke reagert på at en liten gutt hadde det :) men helt klart, ville aldri frivillig ha klippet sønnen min sånn..

Skrevet

må nok si meg enig med frisørene her gitt,synes det er grusomt.vet enkelte gutter har klipt seg selv fordi de vil også ha rufse frysyre,som guttene har nå..forskjell på halv langt hår å en pasje klipp som det er du beskriver..

Skrevet

Synes ikke det er stygt, gutten min har gjerne sånn frisyre:) Men kanskje derfor frisørene klipper sånn maks en gang i året, for jeg klipper selv. Tviler forresten sterkt på at min gutt er spesielt opptatt av hvilke hårfrisyrer som er moderne, ha, ha, ha. Synes det er fint at ikke alle er like på håret jeg.

Skrevet

Jeg syns ikke det er spesielt pent, og ingen av mine tre gutter har hatt det. Nå har to av dem krøller, så det hadde vel ikke gått uansett.

Men hva andre velger blåser da jeg en lang marsj i!

Hvis du syns det er fint, så klipp nå gutten i den sveisen!

Og kan ikke si at jeg legger fryktelig merke på hva slags sveis andre smågutter har, da skal det jammen være spesielt!

Skrevet

Når jeg hører ordet potteklipp så synest jeg jo det er en lite fin frisyre, men ut fra bildet syntes jeg ikke det så ut som en typisk potteklipp. Han så fin ut på håret synes jeg. Med mindre han har den typiske kanten bak, men det så det ikke ut som han hadde =)

Skrevet

Nei, han har ikke det, var derfor jeg skrev en skags potteklipp og uten den markerte kanten :-) Ble bare irritert på frisøren, synes det var litt uproft av dem...

Skrevet

Nei!

Potteklipp kan være kjempesøt på mange barn. Men barn vel og merke :)

Om jeg hadde møtt en sånn holdning hos en frisør, hadde jeg sagt i fra, og gått for aldri å komme tilbake.

Behold den klippen DU liker. :)

Skrevet

Og min personlige mening er at "barberte" gutter ser ut som straffanger og noen skikkelig småramp! He, he.

Men det er sikkert godt med lite hår om sommeren!

Skrevet

Hehe... Nå er ikke eldstemann barbert da! ;-) Men vi klipper det ned til ca 5-7 mm og så vokser det jo ut igjen på null tid. Om du klikker på nicket mitt ser du bilder av ungene og på det har eldstemann fått "langt" hår til han å være, men det er ikke så veldig mye kortere når vi klipper ham, 1,5-2 cm kortere kanskje.

Skrevet

Kjempeflotte gutter :) He, he. Og fine på håret var de også!

Og jeg kritiserte ikke hårklippen på de andre barna dine da... he, he, ang. min menig på barberte guttebarn. Folk gjør hva de vil med hårfrisyren til sine barn, og vi alle har forskjellig smak :) Men man MÅ ikke si det så tydelig som din frisør gjorde. Den type ærlighet har jeg ikke noe til overs for!

Skrevet

Han var kjempesøt:-)

Klippet denne frisøren gutten din, hva gjorde hun for moderne underverker? Prøv å ikke bry deg, og gå ikke tilbake heller. Helt idiotisk av de å snakke sånn.

Skrevet

Hun klippet gutten min. Han har samme frisyre nå som på bildet, bare litt kortere og litt mer utgjevnet bak siden han begynte å bli lang i nakken.

Har ikke mye lyst å gå tilbake dit nei....

Gjest Zima *PP?*
Skrevet

Jeg syns potteklipp er stygt ja.

Skrevet

Hadde jeg hatt gutter hadde jeg holdt dem unna potteklipp og barbermaskin klipp!

Skrevet

Synes det er kjempefint når små gutter har sånn halvlangt hår.

Så ikke hør på disse saksemenneskene!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...