LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 skal med hele familien i basseng idag tenkte vi, mini er nå snart 4 mnd. bruker dere sånn badebleie pluss badetruse utenpå?? har aldri gjort dette før. han har heller ikke hatt noe avføring på sin fjerde dag nå. så er litt bekymra for det... hva kan jeg gjøre?
Lille`mor & lillebøll Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Du får kjøpt sånne badebleier på butikken. Ammer du? Da er det normalt at de ikke har avføring hver dag. Men siden han er snart 4 mnd`er kan du ringe hs og spørre om du skal gi han noe...foreks sviskemos. Mme barn bør ha avføring hver dag. Så da ville jeg ring hs eller lege og hørt hva som er riktig og om du skal gi noe. Du kan også ta tempen på han eller massere litt i endeåpningen. Da starter du refleksen og kanskje det kommer noe. lykke til:=)
Mazza** Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 MINI HER GÅR PÅ BABYSVØMMING....oj...caps lock....der bruker de bare vanlige truser eller sånn. Det holder at de sitter rundt lårene. Er ikke så vanlig at de bæsjer når de er i vannet...men sånne badebleier er jo ok da...men ganske dyrt...hadde bare tatt en øiten bukse jeg...
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 takk, ammer ja=) men nå iste kom det virkeli en eksplosjon i bleien. så da kom det endel ja! skal man bare ha sånn badebleie? å ikke sånn bukse utenpå? ser man får kjøpt slike truser på exit å andre barnebutikker....
Sannali Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Kontakt bassenget dere skal i, de har forskjellige regler. Har prøvd både badetruse og bleie, er absolutt mest fornøyd med bleien. De trusene som skal holde på alt er usannsynlig stramme rundt gode, runde lår... Fikk helt vondt i meg da jeg så merkene etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå