Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 ....prøve på å lage en liten til.... men meg og sambo var enig om å vente til jul med å begynne. mini er 11mnd nå. kan noen gi meg agrumenter for å vente til jul. sånn at jeg roer tankene mine ned og venter???
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 20. juni 2008 ingen som vil hjelpe meg med å holde ut til jul med å prøve??
Norwegian by injection Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hei! Du kan jo si at kanskje det tar litt tid å bli gravid igjen og dere kan mulig få et høst eller vinter barn! Bedre å begynne litt før og få en sommer baby...Jeg har fått barn i des, jan og aug....og det er mye lettere når babyen er født på sommeren.... syntes jeg ihvertfall!
Norwegian by injection Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 He he...leste om igjen....argumenter for at du SKAL vente? Oi! Det var verre...sorry!
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 jepp argumenter for at jeg SKAL vente....
Norwegian by injection Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Du kan bruke tida nå framover til å kose deg med lillegutt uten å måtte gå gravid! Jeg syntes det var slitsomt å gå gravid med en liten en fra før!
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2008 men jeg gleder meg til å være gravid,og ha en sparkende mage.....
Norwegian by injection Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Uff da! Dette var vanskelig! Ja, det er jo kos å gå gravid! Tror ikke jeg hjelper deg så veldig nå! He he....du har ihvertfall noe å glede deg til da!
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 ja får vel bare gå å kose litt med mini nå...hehe jeg kom på en ting selv. jeg slipper å gå bekymret når vi er på ferie. nå kan jeg jo drikke og spise det jeg vil....hehe kan prøve å spørre samboeren om vi kan begynne til høsten når det blir trist ute.(må jo ha noe å gjøre på)
Norwegian by injection Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Du får nok vilja di....vi damer har en evne til det! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå