mamma-for-første-gang Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Er det noen andre enn meg som har mistet så og si alle graviditetssymptomene nesten over natta? Jeg hadde "alt det vanlige" av symptomer fram til uke 12 (litt kvalme, masse murringer og strekking i livmor, veldig trøtt, sære matvaner, ømme bryster, hyppig vannlating osv.) Nå som jeg er 12+4 har jeg stort sett bare ømme bryster og litt sære matvaner igjen. Kjenner absolutt ingenting i livmoren lenger, og jeg blir snart sprø av å ikke få bekreftet at lille baby har det bra inni der.. Skal til jordmor neste uke, men frykter at det er litt tidlig å høre hjertelyd.. Er det noen der ute som har opplevd det samme?
noje Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg ble lettet da jeg i den perioden fikk matlysten igjen etter å ha vært kvalm i 9 uker. Det høres ut nett slik det skal være!!! Du er gravid enda:)
tine1977 Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Har det akkurat som deg. Hadde symptomer fram til uke 12 og vips over natten kjente jeg ingenting. Jeg er gravid for annen gang, og jeg vet at det er noe inni der:) kos deg masse:)
mamma-for-første-gang Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Takk for svar begge to Alltid en lettelse å føle at man ikke er alene om noe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå