Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 huff! merka det for noen dager siden, hun vil ikke se så mye på meg lenger, hun vil mest se på TV!!!! ikke snakker hun så mye som hun pleide...? er dette normalt eller? trodde liksom de skulle søke mer kontakt og snakke mere jo eldre de blir?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Er det 5 mnd du mener her eller?? En baby på 5 mnder snakker vel ikke, og burde strengt tatt ikke sitte å være opptatt av tv. Sysselsett henne da på litt andre måter en tv, stimuler hennes utviklingsevner!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 jeg gjør det, men hun virker ikke til å vere interessert i leker, "fly" og andre slike ting. hun liker kun at jeg synger. prøver å snu hun vekk fra TVen, men huin blir mildt sagt sur! du skjønner vel hva jeg mener med snakke? at hun babler og koser seg. kun sutrelyder som kommer av hun..;
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hmmm, vet ikke annen råd enn at du får slå av tv og tåle noen surelyder, det er helt utrolig hvor tidlig de kan begynde å snurre oss rundt fingrene. Kan det være tenner som kommer grunnet sutrelydene? Legg dere på gulvet å syng sanger om lekene hennes, les fra bøker, trill på tur og fortell om det som er der, ta dere tur på besøk til noen, (med andre barn om du kjenner)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 SKRU AV TV'EN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Skru av TV`en !!!!! Barn under ett år skal ikke se på TV. Bruk tiden til å stimulere de ulike sansene hennes istedenfor å la barnet se på TV.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå