Gå til innhold

Symptomer allerede? IKM 29.juni

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener da jeg hadde EL forrige helg, og vi sto hvertfall på da. Nå har jeg stikkinger i det ene brystet og merkbar utflod. Jeg har IKM neste søndag, men hvis jeg er gravid, har jeg symptomer allerede? Er ikke det tidlig? Eller kan det være forsinket EL( 1 uke )? Litt rart det og.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var et innlegg som om jeg skulle skrevet det selv.. :) hehe.. Hadde EL ihelgen, og stod virkelig på da, men har tatt oss en pause siden (så håper jeg ikke har forsinket EL) jeg har også merkbar utflod, stikninger nederst i magen og føler meg oppblåst.. men utenom det, ingenting.. Kanskje det bare er kroppen vår som spiller oss et puss?! Eller kan det faktisk hende at vi er gravide... :) jeg har prøvd å tatt et test, men den var selvfølgelig negativ.. :( Så vi får nok bare prøve å vente på IKM å se hva som skjer.. eller prøve å ta flere tester?! :) hehe

Skrevet

samboern min hadde vondt i magen for noen dager siden, men det trodde han hadde etter og ha spiste noe.

I går hadde jeg litt vondt i magen, vært kvalm, og rar i magen, er det murringer? eller er murringer mer lik mensen smerter?

hatt litt mensen smerter også.

Også har jeg ømme bryster, hender jeg har det i forbindelse med mens også, men det er litt ømmere i dag enn det det har vært tidligere.

våknet med gulp/spy i halsen, men det forsvant med en gang jeg fikk i meg litt cola og banan...

Så, YesYes.. Kan være gravid, har IKM til mandag/tirsdag. Tror egentlig ikke jeg er gravid da men.. :/

Skrevet

Ja, jeg også håper det ikke er forsinket EL, for vi har ikke hatt tid til å stå på noe mer denne uka. Men jeg er også oppblåst og veeldig trøtt (sikkert litt pga. været også). Men fått halsbrann også, og det har jeg bare når jeg er gravid. Men det er også tidlig da. Forrige pp var jeg mer ute etter symptomer, men nå kommer de bare av seg selv. Jeg hater denne uka før jeg kan ta en test! Lykke til da! Du er jo i 5 pp, jeg i 2 pp. Du må jo være helt klar for litt symtomer snart! Tvi tvi, det trenger du. Mars er fin måned å få baby i. Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...