Dunder Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Ville dere synes den var stygg da? Den vogndiskusjonen minner meg om på ungdomsskolen når det var en jente alle guttene syns var pen, så satt vi andre å sa: "Fy faen, ass, hu er jo bare dritstøgg, assa, herregud, altså, den feite rævva og den støgge , lange nesa, herregud assa!" men misunnelsen og sjalusien tøt ut av ørene våre..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Den vognen kunne kostet 1 kr, jeg ville fortsatt syntes den er stygg Forskjellen er at jeg da kunne beskyldt den for å være billig og simpel også!
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Vanvittig at man i det hele tatt har en formening om estetikken i forskjellige barnevognmerker. Enda mer vanvittig at man er villig til å fremstå som så mentalt toppløs at man ytrer seg offentlig om det -ubedt. Toppes av dem som lar det være med på kriterielista ved barnevognkjøp. Selv marsvin har mer interessant hjerneaktivitet.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Stokkevogna er kul for kjøring på rett asfalt. Dritkul. Men da skal jeg ha mye penger ass.
Gjest Rabarbra Millicent Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Forøvrig har selvsagt HI et glassklart poeng.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Hehehe.. Og her er du igang igjen med meningsløst oppgulp.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Ja,det hadde jeg ment at den var,har en vogn som er vel så dyr som stokke,men har ikke behov for å si til alle som har den at jeg synes den er stygg. Alle har vi forskjellige smaker og behov,og at noen må synes den er pen,eller om de vil skille seg ut,eller vise at de har penger,veld et er et fett for meg,den blir i alle fall solgt,men ikke til meg.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #9 Skrevet 20. juni 2008 Jaså, forstod du ikke innlegge, Teline? Det vil ikke automatisk si at det var meningsløst.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #11 Skrevet 20. juni 2008 Joda, det var faktisk slett ikke vanskelig å forstå.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Prisen har da ingenting med utseendet å gjøre. Syns ikke den er _stygg_, den er mer veldig uvant og rar. Jeg ville fortsatt vurdert den fordi den er bra for barnet, og det teller for meg hakket mer enn utseendet.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Det er jeg enig med deg i. Sikkerhet går foran utseende.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Har ikke satt meg inn i vogndiskusjoner generelt, driter i om Tanya har kjøpt en Emaljunga til ungen sin og den kostet 12,000 eller om Petra har kjøpt en brukt fra 1999 for 400 kroner, liksom. Skal ikke vogn bare være praktisk? Hvorfor mene så mye om det? Kan skjønne data og slikt og slikt, men vogn - også en så stor lidenskap? Synes jeg forresten ting er stygge avhenger det ikke av prisen.
ScaryMama Skrevet 20. juni 2008 #15 Skrevet 20. juni 2008 Jeg syns fremdeles at den hadde vært kul. Jeg har stokkevognen og en billig reisetrille som ligner på stokkevognen. Syns designen er kjempekul og at vognen er veldig praktisk. Men ja, den blir nok enda kulere fordi den er dyr, sånn er det bare...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå