Gullspire 2 Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Lurer på om det er fostervann jeg driver å lekker. Og om dette kan være farlig? Nesten hver gang jeg går på do er jeg våt i trusa. Akkurat som om jeg har tisset på meg (det er ikke urin), kjenner det kommer ut fra vagina. Har vært plaget med utflod hele svangerskapet og vet det ikke er det, for det er mer seigt,slimete, og svakt farget. Dette er kun vann, ikke lukter det noe spesielt heller. Hatt det slik i 4 dager nå...37+6dager på vei. Noen flere?
jente Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Ta og ring til føden, da får du en ekstra kontroll.. Jeg trodde at jeg hadde det i første svangerskap og fikk en underlivsundersøkelse, og da mente legen at jeg ikke hadde lekk,, Men, jeg hadde følelsen av at jeg lakk, og at det ikke var urin,,,
*Super*Mamman* Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Hvis du har misstanke om at du lekker fostervann , MÅ du ringe føden slik at du får kontrollere det.. Og ja, det er farlig å gå å lekke fstervann i flere dager.. Faren for infeksjon er da stor, og en infeksjon kan dessverre få fatale konsekvenser for bebien... Men mange får helt vannlig utflod i slutten av svangerskapet, men en må uansett sjekke det altså! Ikke verdt å risikere noe når det gjelder bebien.. Masse lykke til:)
frupingu Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hvis man sjekker dette på sykehuset, hvor lang tid tar det å få svar egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå