LadyLuck & Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Etter allt rotet i går, spurte jeg i går om jeg kunne sove lenge i dag, da han har fått sove lenge hele uka. Og hvem kom å la seg klokken fem?! joa, og sover enda gjør han også, så jeg måtte ta ungene... Skikkelig forbanna på han nå....
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 da hadde jeg sparket han ut av sengen når ungene våknet. det gjorde jeg på søndag når samboeren kom å la seg halv seks. da hadde vi blitt enig før helgen at han skulle få sove lørdag,og jeg søndag. så han fikk bare sovet en time..... men når svigermor(vivar på besøk der) kom fra fjøsen,så la han seg på sofaen å sov mer.
LadyLuck & Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 hadde gjort det hadde det ikke vært for at han har sånt sovehjerte. Redd han bare går på sofaen, og sovner igjenn, og "Storebror" (17mnd)bare gjør som det passer ham (skjedd en gang før..)
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 ja det kan være litt skummelt. jeg visste jo at jeg hadde en ekstra person der. men hvorfor skal absolut mannfolk legge seg så seint.....???
LadyLuck & Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 har i huset skyldes det nok AOC....
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 HJelpes så forbanna jeg hadde blitt....her hadde det trolig spøkt for pc`n......slegge og KRÆSJ!!!! Jeg spøker ikke faktisk....hvis det hadde gjentatt seg flere ganger så hadde det rakna til slutt. Heldigvis så er ikke samboeren intressert spill og sport...flaks for både ham og jeg. Gjem unna ledninger eller tastaturet....hvis han ikke hører på fornuft. Han er ikke en tenårings gutt lengre tross alt, voksne mannfolk sitter ikke oppe hele natta og slipper pc-spil!!!!! *fekte*
LadyLuck & Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2008 knuse den tør jeg ikke (men hadde vært gøy...), nettopp putta inni nytt utstyr for 5000, og har ikke pc selv for tiden (på reprasjon etter "Storebror" slengte den i gulvet) så da blir det heller ikke DIB =0( Men gjemme noe kunne jeg.... Men han kommer vel bare til å tro det er "Storebror" og kjefte på ham...
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Ta en alvorsprat med ham i hvertfall... Får prøve å gjøre som jeg gjør med guttungen på 10år, inngå avtaler om "spilletid" ;-))))) For jævlig å måtte diktere et voksent menneske ang leggetider osv, men når det går utover resten av familien så er det faktisk nødvendig. Ikke rettferdig ovenfor deg dette. Har en som har dilla på å snekkre jeg, heldigvis så skjønner han at han har 3 unger også som skal ha oppmerksomhet og en samboer som trenger litt pauser. Jeg lot ham holde på en hel dag forrige uke, da snekkra han i 12 timer, helt oppslukt. Un et par små spise og drikke/tissepauser....jeg og unga var ute og holdt ham litt med selskap nå og da..hadde ikke sett noe av ham hvis ikke..hehe Har i hvertfall noe igjen for interessa has jeg da, hagestua er snart ferdig..hehehe
LadyLuck & Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 prøvde.. nå sloss vi nesten,... giddre ikke mer.. pakker nå..
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. juni 2008 #10 Skrevet 20. juni 2008 såpass?!? svogeren min er helt lost i spillet WOW..... har prøvd å si at han har et problem. men da maser vi bare..... Han blir 30 på onsdag. Enkelte trnger kanskje terapi for dataspilling.....
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Såpass, da har han er spillavhengighets problem tror jeg. Synes du skulle dratt han med deg til familievernkontoret en tur i første omgang, fått en nøytral tredjepart til å hjelpe dere litt. Hvis det er slik at dette har vært et problem i lengre tid så er ikke dette holdbart i lengda. Du skal ikke finne deg i alt. Ikke gjør noe overilt i hvertfall. Reis bort i helga med barna, besøk familie eller ei venninne...så kansje han tar alvoret. Hvis han gir f.....da kan du vurdere å enten hive ham ut eller flytta, for da er det tydelig at han setter spill forran familien sin og da er det vel nyttesløst å bo i lag med ham.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 20. juni 2008 #13 Skrevet 20. juni 2008 Hadde det vært et problem hos oss tror jeg jeg ville tatt strøm ledninga, og sagt at når batteriet var tomt,var det slutt for kvelden. Funker jo bare når man har bærbar.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 20. juni 2008 #14 Skrevet 20. juni 2008 Var det han sm hadde vært syk liksom? Han er for syk til å gå på jobb men ikke for syk til å legge seg kl 5. Kjenner jeg blir sint på han mannen din, så uansvarlig da. Hvorfor er han ikke på jobb da når han klarer å være oppe til 5 om natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå