mammat2goll Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 og jeg er såååååååå nervøs, er ikke meg selv, er kvalm, svetter og sikkelig ekkel i kroppen.... uff, gleder meg til denne dagen er over... ønsk meg lykke til da jenter, det trenger jeg...
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Lykke til! Og husk det, at når du er innkalt til intervju er det fordi du er kvalifisert til jobben og de synes du virker interessant :-))) Alt er på din side nå! Lykke til!
pandabjørn Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 ønsker deg lykke til i dag, håper du får jobben
mammat2goll Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 ja er jo sant de, men så nervøs som jeg er nå kan umulig være sunt...hehe...
~Milly~ Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Lykke til!! Skal krysse fingrene for deg =) Husk å smil mye, og ta heller små pauser enn å sitte å si "eeehhm..." som jeg har en tendens til når jeg tenker! Jeg var på jobbintervju på onsdag, å når jeg kom inn sa intervjuereren at jeg måtte IKKE være nervøs, de var aldeles ikke ute etter å "ta" meg. "Eneste vi vil i dag, er jo å bli bedre kjent me deg!" det roet meg ned masse, nervøsiteten forsvant, og samtalen gikk kjempebra! (fikk jobben) Du er tydeligvis kvalifisert siden du er kommet på intervju!! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå