Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle så innmari ønske jeg hadde større mage!!! Det er litt mye fett utenpå så det er litt vanskelig å bedømme hvor stor den er, men nå er jeg 21 uker på mandag, og synes den burde vært større enn som så. Jeg vet det er individuelt, men det er så utrolig lett å henge seg opp i at størrelse har noe å si med velutviklet. Skal på ultralyd på onsdag, gruer/gleder meg!! Tenk om ikke alt er som det skal fordi jeg har spist dårlig? angst!!!!!

Merker jeg blir mer og mer paranoid av å være i utlandet. På tide og komme seg hjem gitt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper at magen plutselig popper ut hos deg også:)

Mener det var sånn rundt uke 22-24 at den virkelig tok seg opp her i gården:p

Er nok helt normalt at vi uroer oss litt for om den lille har det bra der inni, men som regel så har de det utmerket da!:)

Skrevet

No worries! Jeg fikk mage over natten forrige uke og da var jeg i uke 22! Og jeg har ikke spesielt mye fett på magen heller, men jeg er høy. Så det er mange ting som spiller inn når det kommer til når man får mage og hvor stor den er :)

Du kunne ha spist potegull med nugatti på til alle måltider helt siden du ble gravid og det hadde aldri skadet bebisen din!! IKKE tenke sånn! Skal vedde på at du får se en superglad liten bebis i magen din :o)

Skrevet

Jeg tror nok ikke jeg har spist så mye som jeg burde, men til uken er det tilbake til norsk mat og da er det fråtsing. Så får bare håpe det har vært ok hittil.

Hjelper å syte her inne, takk for oppmuntringen, det hjalp!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...