Gjest Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Den siste uka har jeg sovet ufattelig dårlig.. Ligger kjempelenge våken om kvelden, og våkner flere ganger i løpet av natta. Ikke bare av at jeg må opp å tisse, men i det hele tatt.. jeg blir GAL! Nå er klokka såvidt syv, og jeg er oppe... Hva i allverden skal jeg gjøre så tidlig på morgenen da? Jeg er arbeidsledig, dessverre, så har ingen jobb å gå til.. Lurer på om det er bekymringer som holder meg våken? Har ikke jobb, og vet at jeg må ha jobbet 6 av 10 måneder for å få svangerskapspermisjon. Tenk om jeg ikke får jobb nå snart, da sliter jeg da!! De første par dagene trodde jeg det var redselen for å ikke finne noe levende foster på UL, men nå etter å ha sett et bankende hjerte, har det ikke hjulpet i det hele tatt på søvnen.. Håper inderlig jeg snart slokner på sofaen, for dette her er dritkjipt! Sitte å se på tv-shop hele formiddagen er tragisk..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 er forresten 7+5 på vei nå.. om det skulle ha noe å si..
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Samme her, bruker flere timer på å sovne, bare for å våkne flere ganger i timen og ligge og lure på hvor mye klokka er og om det er på tide å stå opp. Er sykemeldt, så burde vel utnytte ukene til å hvile ut fullstendig og få litt overskudd på søvnen - men når mannen går kl 6.00 om morgenen så klarer jeg ikke sove mer. Ender jeg opp med å se på opptak av Rachael Ray og sitte på nett
edvina har fått en gutt Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Du er ikke alene, jeg våkner flere ganger om natten av utrolige mareritt. I tillegg må jeg på toalettet minst to ganger. Vi får ta det med et smil, det er ikke uvanlig å beskymre seg når en er gravid, heldigvis ordner alt seg alltid på en eller annen måte, bare vent å se:)
caremi Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Våkner og flere gang i løpet av natten og blir liggende våken i lengre tid før jeg får sove igjen.Og er så trøtt når jeg blir vekket av de små rundt kl syv-halv åtte hver eneste dag.Det tar på slikt.
Promp Skrevet 20. juni 2008 #6 Skrevet 20. juni 2008 Hei, har du forsøkt b-vitaminer før du legger deg? Jeg gjorde det i mitt forrige svangerskap, for sov så dårlig. Og det har jeg begynt med nå også. Det hjelper faktisk. gå på apoteket og kjøp B-Total. Ta 4-5 tabletter et par timer før du legger deg hver kveld. Dette har stor effekt på meg. Lykke til!!!
john gravid Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 jeg er snart i uke 19, den siste uka våkner jeg ca 3 ganger hver natt,er så sliten når jeg står opp,å har ikke ork til å gjøre stort her hjemme. slitsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå