Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 Har et lite dilemma... Etter graviditeten trakk magen seg liksom aldri inn igjen. Jeg satt igjen med 6 kilo mer enn da jeg ble gravid, men så ut som jeg var i sjette måned et halvt år etter fødselen, og buken sto en del ut. Fordi jeg på et vis ga litt opp da, så har jeg klart å gå opp en 5-6 kilo til. Har sterke øvre magemuskler, men kjenner at det er et 10 cm gap nederst som er uten magemuskler. Det sto på flere klinikksider at dette kunne skje etter fødsler.. . Ut fra det jeg har lest vil jeg tro at jeg kunne fått dekket en slik korrigering av det offentlige, men så er saken den at de anbefaler å ikke få flere barn etter et slikt inngrep... Men vet ærlig talt ikke om jeg noensinne orker la en mann se meg naken med lyset på igjen... Og da er vel sjansen for å møte en mann, og ergo få muligheten til få flere barn, liten antar jeg ? Neppe noen der ute som er interessert i sex i mørket i lang tid.. Noen som har noen kloke ord?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg synes du bør vente til du er 100% sikker på om du vil ha flere barn eller ikke. Det er jo mye med en bukplastikk, mye smerter i eterkant o.l. Vent til du er 100% sikker så du ikke tar bukplastikk og blir gravid etterpå for så å ødelegge den fine magen.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Du kan fint få flere barn etterpå bare du er veldig bevisst på å ikke legge på deg unødig mye pga fråtsing under graviditeten. Vet av flere som fint har gått gravid etter bukplastikk uten at det har ødelagt resultatet, eneste er at du bør vente noen år etter operasjonen såklart, før du får barn igjen. Så kjør på sier nå jeg, skal selv ta en bukplastikk til høsten jeg og flere barn håper jeg virkelig på senere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå