Northernlights Skrevet 20. juni 2008 #1 Skrevet 20. juni 2008 I går fikk jeg to gullringer av mannen min. De er etter svigermor,som døde i jula som var. Han vil jeg skal bruke dem. Ringene er et gammelt giftering og forlovelsesringsett,og de er pene og enkle. Men...Jeg synes sånt et litt....ja,ekkelt! Men det kan jeg jo ikke si til mannen min..... Vanskelig,dette.
Monajenten Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 :-O Jeg tror jeg må sove. Jeg tenkte: Hvem i huleste er det som ringer etter døde folk??? :-O :-s Jeg syns du skal si det, jeg. Det er jo ikke din mor heller. Skjønner at han vil du skal bruke dem (og det er jo egentlig en kjærlighetserklæring siden det var mamman hans sine) men hvis du føler det er feil, så gjør du jo det.
Northernlights Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2008 Nei,uff, jeg driver da ikke å ringer etter døde folk!! haha Har nok med dem som vandrer igjen her innimellom,om jeg ikke skal oppsøke dem også...huff
Monajenten Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Ja det var liksom det jeg tenkte også:-O Vet du, jeg kjøpte ny mobil for en mnd siden. Og på den gamle mobilen, hadde jeg fortsatt mormor sitt mobilnr. lagret. Hun døde i februar i fjor men jeg har ikke klart å slette det....men det ville ha vært meget merkelig å lagre det på nytt på den nye mobilen da:-O Så det lot jeg være. Men ringe, det har jeg ikke gjort;-) (Tenk om hun hadde tatt den:-s)
Northernlights Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2008 http://youtube.com/watch?v=-Pc7RoVTwUQ MÅ legge ut en sang ;o)
Monajenten Skrevet 20. juni 2008 #8 Skrevet 20. juni 2008 Den passer bra:-) Kelly Family er koselige. Har du hørt An Angel? Den har jeg opptrådt med.
Northernlights Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 Hørt den tusenvis av ganger ;o) Men liker best når Declan synger den.
Gjest Skrevet 20. juni 2008 #12 Skrevet 20. juni 2008 Jeg har en ring etter farmor, jeg bruker den ikke daglig siden jeg er redd for å miste den. Har en god følelse når jeg tar den på.. :-)
Northernlights Skrevet 21. juni 2008 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2008 Det må være godt =o) Skulle faktisk ønske jeg hadde noe sånt etter mormor... Men uff....er kanskje ikke alle som gir de samme følelsene.
roxanne Skrevet 21. juni 2008 #14 Skrevet 21. juni 2008 Ja, jeg synes også denne overskriften var litt spooky :-) Nå tenkte jeg at NL hadde fått en ny utfordring på spøkelsesfronten...
Dronningen! Skrevet 21. juni 2008 #15 Skrevet 21. juni 2008 Jeg synes du skal se på det som en kjærlighetsgave fra mannen din. Han var glad i sin mor og gir videre til deg noe som var viktig for henne. Om du synes det er ekkelt så kan du kanskje gi de videre til barna dine? Jeg har kjedet som pappa hadde på seg da han ble syk og senere døde- det gir meg en spesiell ro:o)
Guri Malla har to små Skrevet 21. juni 2008 #16 Skrevet 21. juni 2008 He he, rakk ikke lese innlegget i går og så det fortsatt var her. Tenkte at nå er det et eller annet med disse spøkelsene, det hadde vært så stas!! Tenk om du fikk en tlf om en som bodde der i gammelt av, fra en synsk eller noe, som ville fortelle deg hvor det lå masse skatter, og også hva disse spøkelsene vil dere Men over til spm, synes det hadde vært veldig koselig å få noe etter min familie, men kan se at det kanskje er litt annerledes om det hadde vært fra min samboers... Ikke den samme tilknytningen liksom.
Gjest Skrevet 21. juni 2008 #17 Skrevet 21. juni 2008 Jeg har en giftering etter farmor som jeg brukte en del før jeg giftet meg. Det går greit, men hadde det vært etter min manns farmor vet jeg ikke helt...
prekæs Skrevet 21. juni 2008 #18 Skrevet 21. juni 2008 Slike ringer er det i min familie også. Koselig og rørende å få. Har heldigvis ikke fått noen enda riktignok og håper det drøyer litt til.
Delirium Skrevet 21. juni 2008 #19 Skrevet 21. juni 2008 Jeg hadde nok brukt dem, de betyr jo mye for mannen din...det var jo hans mor som hadde dem. Han har minner med at hun alltid har hatt de ringene og ønsker sikkert ikke at de skal ble lagt bort. Syntes det på en måte en kjærlighets ærklæring til deg jeg, at han ønsker at du skal få ha dem. Om du derimot hadde et dårlig forhold til damen hadde det blitt noe annet. Hadde hun syntes det var riktig av deg å ha dem vs. ligende i en skuff e.l.?
Ingeberta Skrevet 21. juni 2008 #20 Skrevet 21. juni 2008 Jeg arvet gifteringene til mine besteforeldre, jeg fikk en gullsmed til å gjøre de om til 1 ring og sette inn en sten. Ligner ikke gifteringer i det hele tatt! Vanskelig å forklare presist, men han gjorde det uten å smelte de om. Jeg ville nok aldri brukt de som de var, nå er det veldig koselig å bruke den ringen.
Mamma2OO5 Skrevet 21. juni 2008 #21 Skrevet 21. juni 2008 Hva med å ha de i et kjede rundt halsen? Synes det var en fin tanke av mannen din:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå