Gjest Skrevet 19. juni 2008 #2 Skrevet 19. juni 2008 Nei, har duovogna cameleon.. Men skulle gjerne hatt bee også hehe. Ny vogn på gang?
Monajenten Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. juni 2008 Neeei, hehe, har jo Stokkevognen hihihi:-D Men om jeg får flere, har jeg lyst på;-) Hva er forskjell på Bee'en og Gecko'en da (som jo er sportsvogndelen på duoen sant?)
Gjest Skrevet 19. juni 2008 #4 Skrevet 19. juni 2008 Det er tre modeller på markedet nå det er bee som er mer en trille, gecko som er duo vogn og cameleon som er en oppgradert versjon av gecko. Grunnen til at vi valgte cameleon er at den er litt større, man kan justere håndtaket, bedre fjering på hjulene, de skiftbare trekkene osv. (husker ikke alt) Sjekk www.bugaboo.com
Monajenten Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2008 Har sett på de på babytrader. Syns det er SÅ kult at man kan velge farge, hihi;-) Men jeg så en som hadde en lilla bugaboo her hjemme for et par dager siden, men de har ikke lilla på nettet *sinna* ! Men har du canvas eller fleece edition? Har dere kjøpt til smulen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå