Maf og lillemann Skrevet 19. juni 2008 #1 Skrevet 19. juni 2008 hei! jeg er ny her, eller ny og ny, har vel sniket i godt og vel et år =) har gått uten prevensjon i 6 mnd, og prøvd aktivt de siste 4 mnd... nå er jeg 4-5 dager over IKM, men er litt redd for å teste- har jo trodd hver måned at jeg er gravid, så har jo tatt hundrevis av negative tester, hehe =) men har aldri gått så lang over da... andre som er "testklare"?
Ulle-m-Gullet-&-et-frø Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Velkommen.... Tror du trygt kan ta en test Håper den er positiv. Dette er min andre mnd, men denne mnd orker jeg ikke drive med testinga. Stresset VELDIG i mai Så nå har jeg bare tatt det med ro, så får bare vente å se. Har ikm i slutten av mnd, men har ingen tegn....
Dotten Skrevet 20. juni 2008 #3 Skrevet 20. juni 2008 Velkommen hit I hvert fall som innlegger... He, he. Mange som "sniker" en stund her inne før de skriver litt. Husker jeg gjorde det samme selv Masse lykke til, og håper du får en knallpositiv test
Randis Skrevet 20. juni 2008 #4 Skrevet 20. juni 2008 Hei, hei. Velkommen i gjengen. Håper at du har en positiv test snart da. Jeg hadde IKM igår. Negativ test. Så jeg sitter å venter på mensen. Uansett. Velkommen.
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Velkommen hit og masse lykke til med testingen! Håper du er gravid!!
Maf og lillemann Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 takk jenter! ingen tegn til mensen idag heller...*whhhi* bestillte test på internett i forgårs, så kanskje den kommer idag. jeg skal i alle fall fortelle hvordan det går =)
lissi33 Skrevet 20. juni 2008 #7 Skrevet 20. juni 2008 Jeg sluttet med pilla 15 mai og har enda ikke fått mensen, er heller ikke gravid. Så jeg lever i en slags ventetilstand hvor jeg ikke aner hva som skjer. Fikk vite at bestevenninna mi er gravid så hadde vært så gøy å få permisjon sammen:) Men klarer ikke finne ut når jeg har eggeløsning.
Maf og lillemann Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 20. juni 2008 lissi33: veit akkurat hvordan du har det! sluttet på nuvaring i midten av desember, fikk mensen da, og så fikk jeg ikke mensen før i januar igjen- også 6 uker etter det, så det ble en del gravi-tester! hehe men nå har den vært stabil i noen måneder. Er idag på dag 37 i syklusen (har vanligvis 32-33 dager) og ingen tegn til mensen =)
Maf og lillemann Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. juni 2008 nå har jeg testet!, og jeg er GRAVID!!! Så jeg byttet litt på nicket og hopper over til 1.trimester! lykke til jenter, håper jeg ser dere der snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå