Gå til innhold

Andre som har fått zyrtec (mikstur) til ungene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg fikk til sønnen min i dag, å han sovna som en stein i kveld:-) Å det er en mnd sia sist ivertfall.. Han er plaga med tetthet osv, + våkna mangen ganga om natta. Men zyrtec virka veldig bra, håpa det fortsette sånn:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker den til snuppa. Blir først veldig våken ho da, hyper faktisk, for så å slokne heeelt. Men hun slipper allergi besvær da, det er det viktigste:)

Skrevet

Ok.. Gammel ho er? Min blir 2år om ca 14 dager. Har prøvd å få hjelp i over 1år no, i dag endelig fikk vi hjelp. Tok blodprøver + at han er henvist til øre-nese-hals avd. Så håper dei finner ut ka det er som egentlig plager han. Men legen ville hjelpe oss litt på vei med den miksturen, å takk for det:-)

Skrevet

Hun ble akkurat 4. Hun fikk phenamin da hun var ca 9 mnd. Hun har pelsdyr allergi. Plagene ga seg ikke helt, så hun fikk fjernet mandler og polypper da hun var 2,5. Fortsatt var hun plaget men tung pust. Ble da utredet for astma. Fikk diagnose på det rett før hun var tre år. Nå er hun så godt som symptomfri.

Skrevet

gutten min på 4 får det hver morgen, han blir verken hyper eller trøtt av det :) Men den fungerer supert mot allergien

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...